Flop|s Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg skal gå til anskaffelse av et hovedkort som gjerne skal ha AGP/PCI lock. Finnes den funksjonen på alle nye hovedkort, eller må jeg gå for en spesiell produsent? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ikke alle hk har det, så hvis du vil ha med agp/pci lock må du nok gå for enten Abit eller Asus. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Bare for å spørre.. Mitt hovedkort.. Har det AGP PCI lock ? I BIOS kan jeg stille dem manuelt eller ha den på auto. Sjekk sigg for hovedkort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: atticus skrev (2002-10-24 16:46):Bare for å spørre.. Mitt hovedkort.. Har det AGP PCI lock ?I BIOS kan jeg stille dem manuelt eller ha den på auto. Sjekk sigg for hovedkort Jeg tok en titt på http://www.asus.com sine hjemmesider og de sa følgende: Quote: Extreme Overclocking ASUS P4B533-E offers the most overclocking options available to maximize your system performance. [*]Adjustable AGP/PCI freqency setting and CPU/MEM frequency ratio Så ja, du har agp/pci lock på ditt hovedkort. Tar du å ser litt i din manual så skal du nokk se at du kan klare og OC til 2.7 stabilt. B|Real Lenke til kommentar
tokov Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Mitt har agp/pci lock Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 15:58, skrev Flop|s:Jeg skal gå til anskaffelse av et hovedkort som gjerne skal ha AGP/PCI lock. Finnes den funksjonen på alle nye hovedkort, eller må jeg gå for en spesiell produsent? vet at asus har dette på de fleste kortene i tillegg vet jeg at Msi har dette på alle 845 pe/ge kortene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå