bennybanan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har tenkt til å kjøpe meg Nokia 6233 og lurte på om det er noen som har vært borti denne telefonen? Eller noen som har en annen anbefaling til samme pris.... bare send inn forslag Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Eg veit at den fekk terningkast 5 i testen på Amobil Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Søk på "nokia 6233" her på Diskusjon.no så får du opp masse stoff om denne mobilen. Jeg har hatt den i 2 måneder og er kjempefornøyd med den! Hvis du skal bruke den som MP3-spiller så trenger du et større minnekort. F. eks. 1 Gb til kr 400,- hos Komplett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Her har du en hel MASSE tråder om Nokia 6233. Endret 22. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 En kompis kjøpte den og den er meget bra,ser veldig solid ut og har bra taster,det eneste den mangler er vel frontkamera til videotelefoni,men hvem bruker det mye? Tenkte selv å kjøpe den,men de var utsolgt så det ble en K800i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå