LaserMannen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 De svarte rutene/firkantene kommer opp på noen maps; de_aztec og noen aim maps, noen ganger bare når jeg skyter andre ganger kan det være når eg løper.. Kan det være skjermkortet som har en for høy klokkefrekvens? har ikke klokket skjermkortet... Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk gjerne slike svarte og/eller hvite artifacts når PC'en/skjermkortet ble altfor varm... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Det kan gjerne være feil med drivere eller skjermkortet som er for varmt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 problemet ligger i driveren, det er et lite bug i den nyeste fra nVIDIA hadde samme problem rett etter jeg oppdaterte Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere? 6723288[/snapback] her Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere? 6723288[/snapback] her 6723429[/snapback] Hmmm, den driveren der kunne ikke kjøre cs 1.6 i openGL modus, kun som software...byttet tilbake igjen...bedre med optimal grafikk en nesten ingen grafikk... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere? 6723288[/snapback] her 6723429[/snapback] Hmmm, den driveren der kunne ikke kjøre cs 1.6 i openGL modus, kun som software...byttet tilbake igjen...bedre med optimal grafikk en nesten ingen grafikk... 6726347[/snapback] funker fint her :S Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hvis du har klokket skjermkortet kan det være at du får artifacts i følge av at du har klokket for mye det skjedde med meg, klokk litt ned og se om det blir bedre.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har akkurat det samme problemet (har GeForce 6800) har ikke klokket eller noe sånn... ligger på 49grader load og 40idle sikkert driver feil men blir litt lei det når jeg spiller fy_pool_day å går med hagla for da blir det sykt stor firkant Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 et lite tips, ikke bruk hagle, det er vel kanskje det dårligste våpenet på cs, heller dgl da ass men da er det driver feil ja, last ned en eldre driver der buddy Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 HaHa... hagla er beste våpen ever på fy_pool_day så går du glock når du vil eie nok om offtopic venter på nytt skjermkort så gidder ikke whine over noen sorte flekker så lenge jeg får killza mine Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hehe ble litt mye off topic her, men jeg prøvde den driveren som var nevnt over, men den funker ikke.. Fikk ikke den installert en gang :O Kan prøve å klokke ned skjermkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå