Stig-Arne Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Endelig har Nokia fått ut fingeren og fått ut program for oppdatering av FW til Series 60 http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.ht.../softwareupdate Oppdaterte nettopp min N70 fra Versjon 3.0 til Versjon 5.0 Det fungerte meget bra, eneste man trenger er en USB kabel, driverene til kabelen og programvaren man laster ned i fra linken lengre opp Beklager visst dette er blitt postet før, men kunne ikke finne en lignende post Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Endelig har Nokia fått ut fingeren og fått ut program for oppdatering av FW til Series 60 http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.ht.../softwareupdate Oppdaterte nettopp min N70 fra Versjon 3.0 til Versjon 5.0 Det fungerte meget bra, eneste man trenger er en USB kabel, driverene til kabelen og programvaren man laster ned i fra linken lengre opp Beklager visst dette er blitt postet før, men kunne ikke finne en lignende post 6719760[/snapback] Dette er jo helt fantastisk.. Endelig har Nokia også skjønt det som SE har skjønt ganske lenge nå.. Verden går videre.. Skal oppgradere min 6630 idag. N80'en min ble oppgradert i helga av meg selv, men det var ikke bare enkelt og ikke helt risikofritt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 N80 er ennå ikke støtte av Nokia sitt program.. sansynligvis en årsak til det også Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ryktene går om at 3rd edition telefoner snart skal bli inkludert i den listen. Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva er siste FW til N70? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ryktene går om at 3rd edition telefoner snart skal bli inkludert i den listen. Jeg krysser fingrene 6721176[/snapback] Håper virkelig det kommer snart jeg og, kunne virkelig trengt en FW-update på N73, hadde vært snedig om de la til støtte for å bytte sang på +/- tastene på siden av tlfen. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som vet om språket blir forandret når man oppgraderer på denne måten eller blir det fortsatt på Norsk? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som vet om språket blir forandret når man oppgraderer på denne måten eller blir det fortsatt på Norsk? 6722226[/snapback] Sålenge det ikke ligger ute på den norske siden så ville jeg kanskje ventet noen dager. Send en mail eller ring nokia-norge og hør. I september blir N73 og N80 også støttet Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Språket blir ikke forandret. Programmet skjekker hvilken språkpakke du har og gir deg ny FW med samme språkpakke. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Finnes det noen oversikt over FW og hva som er forbedret i de ulike versjonene? Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Til Stig Arne. Merket du noen forskjell, når du oppgraderte FW på din Nokia N70. Jeg har samme mobil som deg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Menyene ble noe forandret, litt annen bakgrunn. Har ikke merket noe særlig egentlig, hadde versjon 3 fra før av, og har aldri hatt noe problem med telefonen. Det som anbefales å gjøres, er å ta sikkerhetskopi av telefonen før du kjører FW update, så oppdaterer du FW og så legger du inn sikkerhetskopien, da får du tilbake telefonen akkurat slik den var fra før av, menyer, bakgrunn og slikt. Eneste som forsvinner er spillene Språket forandrer seg ikke. Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Oppgraderte min gamle 6630 som jeg kun bruker til GPS i bilen. Alt gikk bra! Men ta en backup enten til minnekort eller til maskinen via Nokia PC suite.. Lenke til kommentar
Ajju_bhai Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei Er denne oppdateringen til Nokia N80 oxo?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Nei, ikke ennå iallefall Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nei, ikke ennå iallefall 6724676[/snapback] 3rd edition får visstnok FW-oppdateringsmulighet i september, gleder meg ihvertfall jeg, kjipt når en bor ca 40 mil fra nærmeste service-verksted... Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du kan oppgradere FW enten med å laste ned filen\ oppgaderingen til pcen, og laste den inn på mobilen med usb kabelen. Eller via mobilen. Jeg har en Nokia N70 men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan oppgradere FW via mobilen. Noe her som vet hvor den er på mobilen. TAKKER for alle svar. Jeg ønsker alle en fortsatt god dag Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eller via mobilen. Jeg har en Nokia N70 men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan oppgradere FW via mobilen. Noe her som vet hvor den er på mobilen. 6734438[/snapback] Det er bare 6131 som kan oppdateres direkte fra mobilen. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne ut hva nytt som følgte med FW-oppdateringen? Bruker vel å være en liste som forteller hva som er forbedret med den nye FirmWearen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå