gab01 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, jeg har nettopp synket min 6233 mot mine kontakter i Outlook og ser til min forskrekkelse at jeg ikke får plass. Noen som har noen tips? /GAB Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du får kun plass til 500 kontakter på telefonminne i denne telefonen. I tillegg kan du jo ha noen på sim-kortet. Det finnes en artikkel her på Amobil.no som omtaler akkurat dette. Kan finne denne om nødvendig. Er ikke stort annet enn å kjøpe annen telefon du kan gjøre hvis du vil ha plass til flere kontakter. Lenke til kommentar
gab01 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Du får kun plass til 500 kontakter på telefonminne i denne telefonen. I tillegg kan du jo ha noen på sim-kortet. Det finnes en artikkel her på Amobil.no som omtaler akkurat dette. Kan finne denne om nødvendig. Er ikke stort annet enn å kjøpe annen telefon du kan gjøre hvis du vil ha plass til flere kontakter. 6719742[/snapback] Fint om du sender meg linken til artikkelen. /G Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Journalist i Telemarksavisa, Gard L. Michalsen, var såpass fornøyd med sin Nokia 6230 at han valgte oppfølgeren 6233 da han skulle bytte mobil. Til sin store overraskelse oppdaget han at kapasiteten i telefonboken var halvert fra 1000 til 500 kontakter. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå