Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Krasjet i en Colt. Kostnad?

edonis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Front og bakfangere pleier å være totalt overprisa.

Dette er jo noe av det som skades mest, så derfor har produsentene skrudd opp prisen til himmels for noe som ikke er verdt brøkdelen.

Et eksempel er nederste frontleppa på min 200SX (se bilde)

Denna skulle Nissan ha nesten 8000,- for! + lakkering i tillegg.

Fikk heldigvis kjøpt en brukt uskadet frontleppe OG frontfanger attpåtil for 1800,-

Så mitt råd er å finne en bakfanger hos en opphugger som er hel og pen, kjøp den og få den lakkert. Monteringen kan du gjøre selv.

Burde ikke koste mer enn 2000-3000,-

Ser frontleppa ut til å være verdt 8000,-?

post-4475-1156366401_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Må si 8000 hørtes helt bak mål ut! Men så er jo dette en litt mer eksklusiv bil enn en Colt da, samt eierene av 200SX er litt mer entusiastiske og bryr seg mer over bilen enn det eiere av helt ordinære småbiler er, så kanskje fabrikantene tenker de kan hente ut litt ekstra kroner pga det?

Uansett, her ser dere resultatet jeg forårsaket:

DSCN0716.jpg

DSCN0718.jpg

Lenke til kommentar
Uansett, her ser dere resultatet jeg forårsaket:

6732378[/snapback]

For meg ser det ut som selve karosseriet under støtfangeren har fått en del vonde bulker (vanskelig å rette ut) samt at støtfangeren er presset opp mot bagasjelokket slik at dette er presset opp/ut. 12.000 virker som en hyggelig pris. Men for all del - ta det via ditt forsikringsselskap.

Lenke til kommentar

Gjorde et kjapt søk på motorbørsen. Nå er ikke denne hvit så jeg vil anta at den du kjørte på ligger litt under.. Men det ser ut til at prisen for ny colt faktisk ligger litt over reperasjons prisen. Colt til salgs

Edit: Viss det ikke var alufelgene som gjorde at den var så dyr da :!:

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...