eikum Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hei! Har et lite problem med laptopen min, kjedet meg litt så skulle jeg fikse litt på "skjermkortet"! Høyre klikket også valgte jeg "egenskaper"->"Instillinger"->"Avansert" Når jeg kom inn der så skiftet jeg PPT-Innstillingene til "Stor Størrelse (120 ppt) Så slo skjermen seg av, når jeg prøver å starte den piper den fire ganger så skur den seg av, kommer ingen ting på skjermen! Hva er feil? Noen som kan hjelpe meg? trenger den i morra :/ Endret 21. august 2006 av eikum Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Prøv å trykke F8 under oppstart. Forsøk så gjenoppretting av systeminnstillinger, eventuellt legg inn driverene på nytt fra sikkermodus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 også sier jeg en gang til, det kommer ikke opp noe på skjermen bare helt sort så skrur den seg av :/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Se om du får rekasjon på noen tastetrykk som DEL, F1, F2 osv. Forsøk ekstern skjerm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå