supercub Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg tok i bruk min nye mobiltelefon i dag, en SE K800i. Til min store forferdelse kommer den ikke opp i "Min datamaskin" når jeg kobler den til, heller ikke i Sony Ericsson PC Suite. Jeg har lagt inn det som er av drivere (tror jeg). Vertfall alt som er på cd'en. Hvær gang jeg kobler den i PC'en så kommer det opp en melding om at jeg må installere noe Modemgreier, det gjør jeg gjennom denne veiviseren som kommer opp og den blir installert. Etter det prøver jeg å søke etter den i PC Suite, men ingenting kommer opp. Den er bortevekk fra Min datamaskin og slik "ekstern enhet(er)"-symbol nede på oppgavelinja. Så det er umulig å fjerne mobilen slik du skal; ved å høyreklikke og "Løs ut". Hadde vert evig taknemmelig om noen hadde råd som kan hjelpe! Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 La windows auto innstalle alle drivere, etter det installer drivere fra cden så restart datamaskinen, burde funke etter det, var det jeg gjorde med min w810 i alle fall,.... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Fikk det til..Måtte einstallere driverene via device manager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå