VegardStr Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 skal prøve å sette opp ett lite budsjett no. for meg selv. og da trenger eg en kalender, som er linjert. slik at hver dag har 1 linje. Har googlet meg grønn og blå, men finner ingen kalendere egentlig noen som vet om noen på nettet enplass, kan vøre i alle typer tekstbehandlings filtyper Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kva med å lage ein i Word, Excel eller liknande? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Kva med å lage ein i Word, Excel eller liknande? 6719495[/snapback] det er superslit å skrive inn dato for dato... kanskje det ligger en ferdig kalender på nettet. det er eg nermest sikker på at det gjør, men har ingen anelsepå hvor Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du har en sånn "fyll ut"-funksjon i Excel. Du skriver bare 1 i første linje, 2 i andre, 3 i tredje også merker du dem og drar til du får ønsket antall. Burde ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 u need 2 get out IRL 2 a "bokhandler" hehe Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 u need 2 get out IRL 2 a "bokhandler" hehe 6720112[/snapback] hvor mange bokhandlere selger kalendere på CD/DVD/FLOPPY Lenke til kommentar
fompa Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 aha... trodde du mente en kallender for og henge på veggen, sorry men som sakt så kan man bare skrive 1,2 og 3 under hverandre i exel, så merker man de tre rutene og dra ned til ønsket antall lykke til Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg anbefaler regnskapsbok... Mye kjekkere enn på data om datamaskinen plutselig skulle havarere.. Også greiere å gi til revisor om nødvendig... Men sånn på data kan du vel lage noe i Excel... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Her er det en link til en del kalendre som Microsoft har utvikla. Veit itte om det er no sånt du er ute etter da.. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er fullt mulig å få Excel til å lage datoer for deg, på samme måte som det teller 1, 2, 3... osv. Bare skriv inn dagens dato 22.08.06 og dra/kopier nedover på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå