oleredv Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sit og irritera meg grønn for øyeblikket. Grunnen er at installasjonen av w2k stoppar når eg bootar med cden. Oppstarten går fint og programmet startar å laste inn alt mogleg, men når det kjem til det stadiet at setup skal starte w2k så stoppar alt opp. Så las eg litt rundt her på forumet og fann i allefall ein annan som hadde same problemet. Vi hadde nemlig samme skjermkort (Gainward GF4 TI4200) og han hadde tatt det ut og sett i eit eldre. Det same vart prøvd her og jaggu var det skjermkortet som var problemet her og. Eg prøvde å sjekke microsoft sin HCL-database, men den var for øyeblikket nede. Så det eg lurer på er om nokon har teoriar om dette? Hadde vore greit å få ein peikepinn på om dette skal vere slik, eller om det er bug på kortet! Det er jo utruleg irriterande å måtte ha eit ekstra skjermkort for å installere operativsystemet! Verken CPU eller skjermkort er overklokka. Ole [ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-10-24 15:40 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Bare stopper det opp?? ingen feilmelding eller blåskjerm?? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Du kan prøve å bake inn SP3 i installasjonsfilene for så bruke denne nye pakka til å installere med Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Inga feilmelding eller blåskjerm nei... Harddisken og cd-romen lyser ei stund før skjermen blir svart og alt heng....:sad: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Har prøvd med ein cd som eg har laga med SP3 på og det stoppar på nøyaktig samme plass då også! Eg har også prøvd å kopiere heile installasjonsmappa inn på c: og installert derifrå med nøyaktig samme resultat. [ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-10-24 15:53 ] Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Testa no også med XP og installasjonen stoppa også der på same plassen som tidlegare....:sad: Har i tillegg fått sjekka HCL lista til Microsoft og det kan sjå ut som om Gainward - kortet ikkje står der. Men så virka det ikkje som om lista var heilt oppdatert (når det gjaldt Gainward gjekk den ikkje lenger enn til GF2 MX). Er det virkelig slik at alle med dette skjermkortet ikkje får installert W2K eller XP v.h.a den bootbare cd'en? Ekstremt irriterande å måtte ha eit 8 år gammalt skjermkort i maskina for å installere programvare som ikkje ein gong var påtenkt når det kortet rocka! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Andre brukere av det kortet har seriøse problemer etter å ha innstallere OS´et. Se her: http://www.techimo.com/forum/t33809.html Det du bør gjøre er å sende en E-mail til Gainward support, du må ta med hva slags hovedkort du har, BIOS versjon, RAM, CPU e.t.c. For min del høres det ut som du har for svak PSU (strømforsyning), men det kan jo være noe annet, i og med at du tross alt får startet opp for å innstallere systemet. Send dem en E-mail uansett. Folk på det forumet har sendt fler ganger uten å få svar. Skal ikke si hvorvidt det indikerer Gainward´s customer support level, men prøv uansett. Svarer de ikke, prøv igjen. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 har opplevd akkurat det samme...satte i et eldre skjermkort å innstalasjonen fungerte... men etter jeg bytta hk så ble alt bra igjen...rart.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Takk for respons! Eg tvila litt på at det er PSU (som er på 300 W) for då ville vel egentlig problemet vere der konstant, og ikkje berre under installasjon av OS? Las gjennom tråden som det er linka til ovanfor og kan vel ikkje seie at eg kjende meg heilt igjen i det som dei sleit med. Etter å ha installert OS'et har eg ikkje problem i det heile tatt. Men eg kan hugse at eg fekk problem med å laste ME etter å ha sett i kortet første gong (W2K gjekk heilt fint). Det enda faktisk med at eg måtte legge inn ME på nytt. Så eg har virkelig begynt å lure på om det er grafikkortet som det er feil på eller om det kan vere samspelet mellom hovedkortet og grafikkortet som skrantar. Nzo*: Kva slags hovedkort hadde du før? [ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-11-17 21:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå