macmanlady Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) NÅ må det være siste linken jeg lager, sorry for spam men prøver å holde det ryddig her. Skal bestille fra 2 forskjellige nettbutikker for å få det jeg vil ha, Microplex og Komplett. Under følger de 2 bestillingene jeg vil foreta: ETT spørsmål, raskt svar - trenger jeg en cpu vifte som er bedre/mer stille enn den som følger med? Gi meg et bra forslag på enten microplex eller komplett da Se fort over og gi meg en tilbakemelding før jeg bestiller da! OG Totalt 14102 ,- uten porto Endret 21. august 2006 av macmanlady Lenke til kommentar
ducA Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Så bra ut det der, men jeg ville heller kjøpt meg en 580 eller 600w strømforsyning, for framtida. viss ikke delene bare synker i wattforbruk fremover. Edit: denne vifta ville jeg anbefale Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940 finner den på komplett for ca 449 men finner den billigere andre steder. noe galt med firefox akkuratt nå så url'en viser bare hovedadressen ikke sidene jeg går inn på men ligger på anbefalinger på komplett på vifter/kjølere på socket 775 Endret 21. august 2006 av ducA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå