Lab Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg skal brenne en avi fil på rett over 2gb, men får beskjed at dette ikke går. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du valgt å brenne dvd? Eller bare cd? Lenke til kommentar
Lab Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Har du valgt å brenne dvd? Eller bare cd? 6719306[/snapback] valgte dvd Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 du må scolle ned litt og så velge UDF format. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Merkelig, 2GB burde akkurat går. Går ihvertfall med min brenner. Dersom det er mer enn 2GB må du dele opp filen for å kunne brenne en ISO DVD. Alternativet er UDF, men vet ikke hvor mye man får ut av det dersom du vil se filmen på en vanlig DVD-spiller. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ikke noe fat-filsystemer ute å går? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 du kan vel laste ned en extra dings til nero slik at du kan brenne video dvd, men vet ikke hvor du får tak i det. og han skulle bare brenne avi fila rett på plata, UDF er da eneste muligheten han har tror jeg. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er det ikke bare en advarsel du får da? Jeg kan bestemt huske å ha brennt filer over 2GB som ahr fungert etter bare å ha trykket "ok" på den advarselen. Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Når jeg brenner Divx filmer til dvd spilleren min, så bruker jeg bare " brenn data dvd" Det burde ikke være noen problem det!! Endret 31. august 2006 av Norwegian_patriot Lenke til kommentar
Peter Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Når jeg brenner Divx filmer til dvd spilleren min, så bruker jeg bare " brenn data dvd" Det burde ikke være noen problem det!! 6778179[/snapback] Men da brenner du en data dvd, ikke video dvd. Det er en forskjell Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg skal brenne en avi fil på rett over 2gb, men får beskjed at dette ikke går. Hva gjør jeg? Men da brenner du en data dvd, ikke video dvd. Det er en forskjell Ja, men det står at han skal brenne en avi fil rett på dvd.. altså hvis han skal brenne en video dvd så må han konvertere den først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå