Gå til innhold

ett år igjen på allmenn, hva nå? (liker å tegne)

Thom Merlin

Anbefalte innlegg

Har blant annet valgt studie retnings fagene 3mx og 2fy, og har derfor tenkt litt på Industriell design, men der må man vel jobbe videre med fysikk? og fysikk er ikke min sterkeste side.

Så det jeg spørr etter er altså en studieretning som passer min utdanning men som også er innen for tegning, hvis det i det hele tatt finnes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har blant annet valgt studie retnings fagene 3mx og 2fy, og har derfor tenkt litt på Industriell design, men der må man vel jobbe videre med fysikk?  og fysikk er ikke min sterkeste side.

Så det jeg spørr etter er altså en studieretning som passer min utdanning men som også er innen for tegning, hvis det i det hele tatt finnes :)

6719089[/snapback]

Jeg er litt usikker, men hva med arkitekt?

Eller har jeg missforstått helt hva en arkitekt gjør?

Lenke til kommentar
tenkt litt på det ja, men er det ikke en del fysikk der?

6719134[/snapback]

Skulle jeg tro.

Både matte og fysikk. Men må vel beregne hvor f.eks bærebjelkene skal stå for at huset ikke skal falle sammen.

Da får du vel trolig også en meget godt betalt jobb.

Lenke til kommentar

Er ikke så opptatt av lønnen egentlig. Er mer viktig at jeg velger utdanning som sikkrer meg jobb og viktigst av alt: at jeg trives med jobben.

Er en slags Sivilingeniør jeg har tenkt på, men spørr her etter andre forslag grunnet problemer med fysikken :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...