Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi politiet og det som værre er var på vei til stedet og han måtte flykte. Hovedmålet til Kellerman er jo presidenten, så tviler på at han vil bli buret inn for drap på Herr.Kim

8078725[/snapback]

Henretter han presidenten blir det dødsstraff. Blir han tatt før han dreper presidenten, er han også så godt som dau. Hva har det da å si om han drar med seg Kim i døden?

 

Og; er dere sikre på at han skal drepe presidenten? Det er jo det mest logiske, men en veit aldri.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Fordi politiet og det som værre er var på vei til stedet og han måtte flykte.

8078725[/snapback]

Henretter han presidenten blir det dødsstraff. Blir han tatt før han dreper presidenten, er han også så godt som dau. Hva har det da å si om han drar med seg Kim i døden?

 

Og; er dere sikre på at han skal drepe presidenten? Det er jo det mest logiske, men en veit aldri.

 

Goscinny ;)

8082730[/snapback]

 

Derfor. Hadde han tatt seg tid til å drepe Kim kan det jo hende politet hadde fått ham i nettet. Tror rett å slett ikke han sjanset på å bli tatt og heller gikk for the big fish ;9

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke han skal drepe presidenten. Det legges opp til det, så vi skal tro det, men tipper Kellerman har andre planer.

8082799[/snapback]

Han skulle visst drepe Presidenten, men dette ødela Michael. Bra episode forresten. Det lå jo i kortene at Benjamin ville bli reddet av en eller annen. Så det kom ikke som noen overraskelse.

 

når er neste episode?

8088898[/snapback]

Neste episode går 19. Mars. Ifølge tvrage.com i hvertfall.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Rimlig bra episode synes jeg. Nå har jo Michael og Linc bare en ting å gjøre som de sa og det er å forsvinne, så regner med at de kommer seg ned til Panama. Blir artig og se åssen de får til det, og kommer sikkert til å bli spennas i neste episode, ettersom FBI skygga Sara.

 

Mahone ser ut til å være rimlig ut på kjøret med det dop greine sitt så blir litt artig og se om Fox kvitter seg med karakteren hans eller om han bytter side. Som sagt tidligere så vet han jo at Link er uskyldig og da vet han jo også hvorfor Michael busta han ut av fengsel.

 

Håper at Sucre kommer seg unna, men det stedet hvor han gjemte seg på kan ikke ha vært langt unna flyplassen i og med at Bellick kom seg dit så kjapt.

 

T-Bag er som alltid en jævli god karakter selv om vi fikk se han lite i episoden. Vet ikke helt hvorfor men håper den sadistiske drittsekken der kommer seg unna.

 

Noen som så hva den mappa han derre mystiske typa som Kim snakka med het?

Sona ellerno? Heter ikke siste episode av Sesong 2 sona? Kanskje han vet mer en Kim og Mahone.

 

Spennans. Btw er det slik at PB ska ha pause nå i 2 uker?

Lenke til kommentar
Sona er et fengsel i Mexico, viss jeg ikke hugser helt feil

8090808[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I Panama.. i en "skjul" jeg har før har jeg link som bekrefter han lander der

8091253[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, kanskje de rømmer derfra i sesong 3...

 

Bra episode, med untak av at Kim ikke ennå er død, han skal dø! Hvem er fyren han snakket med?

 

Jaja, gleder meg til neste episode...

Lenke til kommentar
Bra episode, med untak av at Kim ikke ennå er død, han skal dø! Hvem er fyren han snakket med?

8092010[/snapback]

Han som ikke ville la han være alene med Michael i det rommet? Hvis det er han du mener så antar jeg at han bare er en annen Secret Service kar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...