Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG! Har nettopp lest episode summary av neste episode på fox.com

 

OBS! OBS! OBS! OBS! Hvis du ABSOULTT ikke vil vite hva som skjer IKKE ÅPNE SPOILEREN!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
An unlikely alliance forms between Bellick and Sucre while Michael is determined to face the president. T-Bag gets into some trouble when he loses his luggage and C-Note faces major consequences after some of his actions.
Lenke til kommentar

På grunn av vinterferieopphold på Hovden har jeg ikke fått sett episoden før i dag :nei:

 

Etter å ha lest alle sidene her i tråden etter forrige episode, har jeg noen kommentarer. Orker ikke å fikse quote til alt sammen.

 

1. Er vi sikre på at Kellerman skal skyte presidenten? Det virker jo logisk, men vi er jo ikke sikre. Kanskje håper han at Kim skal dukke opp?

 

2. Tror ikke C-Note dør. Da ville de ikke filmet det på den måten - de legger opp til at noe skal skje.

 

3. Jeg mener å ha hørt at serien ikke skal bli som lost med endeløst med sesonger. Det jeg iallfall har lest, er at de skal avslutte serien i sesong tre.

 

4. De lagde en stor scene ut av at Theodore Bagwell ikke fikk ha med pengesekken som håndbagasje, så jeg gjetter at godeste Brad Bellick ser den på rullebåndet på etter landing.

 

5. Tviler på at det er tilfeldig at flyet til Bellick og Bagwell stopper i Chicago hvor resten av bølingen er for øyeblikket. Tipper det blir enda flere konfrontasjoner der.

 

6. Mahone ser ut til å bli mer og mer sikker på at hva han gjør er riv ruskende galt. Han har nok fryktelig lyst til å bytte side, men blir hindret på grunn av familien som er i Kims hender. Kanskje prøver han å stikke av med familien han og for å slå seg ned på strendene i Mexico med Fish og Linc?

 

7. Maricruz Delgado blir bare mer og mer deilig :love:

 

8. Goscinny savner brutaliteten i Fox River, samt Abruzzi :(

 

9. Har glemt en del punkter som skulle vært her, men det kommer nok etter hvert.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
5. Tviler på at det er tilfeldig at flyet til Bellick og Bagwell stopper i Chicago hvor resten av bølingen er for øyeblikket. Tipper det blir enda flere konfrontasjoner der.

 

Det er nok absolutt en mulighet ja. Hvis de har planer om å fortsette med en sesong 3 også, så kan det jo hende at sesongen ender med et par interessante møter i Chicago og en real cliffhanger. ;)

 

Mahone er nok på vei til å ville bytte side nå ja. Så jo i denne episoden at han virkelig hadde medfølelse med C-Note, og han har nok også begynt å skjønne at Lincoln kan være uskyldig. Så det blir spennende å se hvilken retning han tar.

Lenke til kommentar
Er det noen om har åpnet Yaricks' spoiler, og kan fortelle i hvilken grad det ødelegger stemningen og forventningene for neste episode?

8057753[/snapback]

 

Haha! Den røper litt ja, bl.a. svarer den på en del av konspirasjons teoriene her! :p Personlig synes jeg det bare fikk meg til å glede meg mer til Tirsdag! :tease:

Lenke til kommentar

Først av alt. Tusen takk til dere som setter store spoilere for episoder som ikke er vist enda i spoiler-tags. Fortsett! :)

 

Jeg satt med inntrykket at PB begynte å få litt Lost-tendenser i begynnelsen av den episoden her. Lost bare ser jeg på for.... vel... for å se på. Men alle tvistene i denne episoden fikk meg på bedre tanker. Det var faktisk godt å se at T-Bag fortsatt er den sadisistke, kalde og kyniske drittsekken han alltid har vært. Litt stikk i stri med alle klisjeer, og det liker jeg.

 

Samme gjelder igrunn Kellerman. Har alltid likt den karateren grunnet hans gjennomførte brutalitet. At han viser akkurat det samme nå, selv med et sidebytte bare understreker det hele.

 

Venter i spenning på neste episode. En liten del av meg håper faktisk at C-Note stryker med og, ikke nødvendigvis pga at jeg ikke liker karakteren, for det gjør jeg, men det er også litt stikk i stri med alle klisjeer.

 

Henger meg på toget at Mahone snur omsider, selv om noe sier meg at vi ikke kommer til å se han i sesong 3 (dersom det blir en).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...