Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

 

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

 

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

8045410[/snapback]

 

De hadde jo ikke hatt dette problemet uten han.

8045611[/snapback]

 

Det var jo galt av sara også. Han hadde jo skiftet side. Gleder meg til å se han knerte bitcha. Håper han og/eller mahone joiner "gjengen" til brødrene ;)

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

 

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

 

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

8045410[/snapback]

 

De hadde jo ikke hatt dette problemet uten han.

8045611[/snapback]

 

Ja, det er sant. Men det virker uansett som det er Sarah som hater han mest. Håper han ikke feiger ut da

Lenke til kommentar
Skulle ikke flyet til T-Bag innom Chicago da? Noe sier meg at brødrene lovløs får tak i pengene som ble innlosjert i flyet. ;)

8051062[/snapback]

De gjorde jo et stort poeng ut av at T-Bag måtte legge fra seg sekken sin, så jeg gjetter på at Bellick kjenner igjen ryggsekken sin på bagasjebåndet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Uff, jeg trodde nesten T-Bag hadde blitt litt greiere nå.. men så dreper han han doktoren.. Hater han fyren. Ekleste fyren i hele serien, med god konkurranse fra Bellick og den døde vennen hans :D

Lenke til kommentar
Uff, jeg trodde nesten T-Bag hadde blitt litt greiere nå.. men så dreper han han doktoren.. Hater han fyren. Ekleste fyren i hele serien, med god konkurranse fra Bellick og den døde vennen hans :D

8052757[/snapback]

T-Bag er så jævlig bra gjennomført. Beste karakteren i serien, syns jeg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...