Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mahone kommer til å snu i nest siste episode i denne sesongen, og stille seg opp i et smug, snu seg mot Linc og Michael, stirre sorgfullt på dem og si "Go get your lives back.". Deretter havner han i en vill skuddveksling (i slow motion) med flere agenter, og kanskje selveste Kim.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Mahone kommer til å snu i nest siste episode i denne sesongen, og stille seg opp i et smug, snu seg mot Linc og Michael, stirre sorgfullt på dem og si "Go get your lives back.". Deretter havner han i en vill skuddveksling (i slow motion) med flere agenter, og kanskje selveste Kim.

8040909[/snapback]

 

Det hadde vært rått :yes:

 

Håper Kim dør i neste episode :devil:

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Håper ikke C-Note mister livet, liker helt hvordan gjengen blir mindre og mindre.

 

Håper også at Sucre slipper unna, at ingen tyster på han

 

Ser for meg at Bellick ser T-Bag mens de venter på bagasjen, Bellick følger etter han ut, dreper han eller banker han opp hardt og brutalt, stikker av med penga. Og vips er det han som kan forsvinne sporløst å leve livet i luksus :D

Lenke til kommentar
Mahone kommer til å snu i nest siste episode i denne sesongen, og stille seg opp i et smug, snu seg mot Linc og Michael, stirre sorgfullt på dem og si "Go get your lives back.". Deretter havner han i en vill skuddveksling (i slow motion) med flere agenter, og kanskje selveste Kim.

8040909[/snapback]

 

 

nja, jeg tror ikke Mahone bryr seg om rettferdig het, han har flere drap på samvitigheten så hvis han snur seg mot Kim og the company vet han at det går utover familien..

 

kan være stor spoiler det her, så jeg setter det i skjul jeg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
episode 22 heter "Sona" og er Sesong 2 siste. Jeg har Googla litt, vi vet jo at Michael , Linc og de kommer seg til Panama, Sona er kalle navnet på på en øy med det største og mest beryktede fengslet i Panama (også kaldt Coiba Island). Så jeg regner med at Michael og kanskje 1 til blir fanga der i slutten av siste episode..

 

Så sesong 3 kommer til å starte med at de må bryte ut av fengsel igjen

Endret av wailer
Lenke til kommentar
Håper ikke C-Note mister livet, liker helt hvordan gjengen blir mindre og mindre.

 

Håper også at Sucre slipper unna, at ingen tyster på han

 

Ser for meg at Bellick ser T-Bag mens de venter på bagasjen, Bellick følger etter han ut, dreper han eller banker han opp hardt og brutalt, stikker av med penga. Og vips er det han som kan forsvinne sporløst å leve livet i luksus :D

8041371[/snapback]

 

Bellick har jo fått nok bank nå, så kanskje det er T-Bag sin tur nå ja :tease:

Lenke til kommentar

Ah, bra episode. Slo meg ikke at han karen Michael møtte først var en imposer. Det likte jeg. Lurer på hvordan det skal gå med Bellick og T-Bag nå. Håper de braker sammen. Som flere andre har sagt her så tror jeg og at Mahone vil snu og joine Michael and the gang. Håper og at Kellerman dreper Presidenten. Det hadde vært sweet!

Lenke til kommentar

Flotters episode. Ser ut som ting drar seg mot slutten nå, selv om det nok er mange ting som også kan tilsi en tredje sesong.

Selv om det er litt trist å tenke på at det kanskje bare er noen få episoder igjen, så vil jeg heller ha noen helt knall episoder til, som avslutter serien med et brak, enn at de drar det ut og drar det ut i det uendelige helt til serien taper seg fullstendig.

 

Hva C-note angår så er det vanskelig å tippe om han overlever eller ikke. Hvis han ikke gjør det så syns jeg det ble en altfor tragisk skjebne for han. Han fortjener bedre, alt i alt.

All sympatien som ble bygget opp i forhold til T-Bag forrige episode, følte jeg ble revet i stykker igjen i denne. Nå er han samme drittsekken som alltid. Interessant at han og Bellick er på samme fly. Det vil nok resultere i en spennende konfrontasjon.

 

Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene. :ermm:

Lenke til kommentar
Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

 

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

 

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

Lenke til kommentar
Kellerman er rå som alltid, men nå kan han da vise seg å ødelegge hele greia for brødrene.  :ermm:

 

Det er jo brødrene sin skyld. Det var de som ikke tok med Kellerman. Så han har ikke peil på det :p

8045325[/snapback]

 

Det var vel Sarah som låste bildøren slik at han ikke slapp inn, så det var ikke brødrene som sin skyld. De hadde rett og slett ikke tid til å vente på han når han ikke slapp inn i bilen på første forsøk. Synest litt synd på han faktisk, slik som han har blitt behandlett etter at han tilba seg å hjelpe de, men det er vel ikke så rart :ermm:

8045410[/snapback]

 

De hadde jo ikke hatt dette problemet uten han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...