Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er registert 21 episoder, regner med at det bare er 21 episoder da :)

2x18  - Wash

2x19  - Sweet Caroline

2x20  - Panama

2x21  - Fin Del Camino

8033904[/snapback]

 

Faktisk så er det feil, det kommer 22 episoder i sesong2, og sesongfinalen blir sendt i april engang. Siste episoden heter Sona, hvis du googler og samtidig ser på noen av de gamle tittlene så finner du kanskje en grunn til at sesongfinalen heter det den heter. :)

Lenke til kommentar

Og PB slutter ikke å skuffe ikke denne episoden heller.

T-bag tror jeg kommer til å få en artig tur i vente :wee:

 

NB...spoiler!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg vil tro at Franklin kommer til å overleve på en eller annen måte. Man dropper ikke en cliffhanger på den måten der uten at det har noe betydning. Noen vil komme å redde han fra å begå det selvmordet.

 

Var det ikke kjekt å se dette i spoiler egentlig selv om episoden allerede er sendt eller hva?

...

Lenke til kommentar

Nå synes jeg at Prison Break begynner å ta seg litt opp igjen ja. Jeg vil tippe på at Franklin aka C-Note dauer. Blir artig å se hva Mahone gjør nå, ettersom at det ville være typisk Prison Break og vise at Michael Scoefield og Linkin Burrows og Sara Tancredi vil befinne seg et helt annet sted en det hotellet som Mahone nå er i.

 

Det vil også bli spennende og se hva som vil skje når Brad Bellick møter T-Bag. Ville bli for dumt om de ikke møtte hverandre. Tipper på at T-Bag sine dager i serien er over men jeg vet ikke. Neste episode legger opp til å bli bra med tanke på alt det kule som skjedde i denna episoden.

 

PB eier.

Lenke til kommentar

Fantastisk bra episode! Utrolig spennende.

 

Elsket alt de gjorde for å få Cooper Green for seg selv, og at de ikke klarte å lure Michael der heller.

Håper Manche ikke vet eller ikke sier noe om hvor Sucre er.

At Kellerman har bestemt seg for å drepe president Reynolds var jo konge først, men så ble det en skikkelig nedtur siden de nå er avhengige av presidenten pga. mangelen på dato for lydinnspillingen :(

Håper vi endelig blir kvitt T-bag nå som Bellick er på samme fly!

Og til slutt håper jeg at C-note blir reddet på en eller annen måte. Jeg har det litt på følelsen, han er jo nesten bare en good-guy liksom.

 

Blir artig å se hva Mahone gjør nå, ettersom at det ville være typisk Prison Break og vise at Michael Scoefield og Linkin Burrows og Sara Tancredi vil befinne seg et helt annet sted en det hotellet som Mahone nå er i.

8036561[/snapback]

Ja, det ville jo vært typisk PB. Glad jeg ikke er smart nok til å tenke på sånt, for hvis det skulle skje, blir det mer spennende neste episode.

Men rett før vi ser Lincoln i telefonen første gangen, så filmer de desverre opp på det hotellet.

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra episode altså! Etter denne episoden satt jeg med følelsen av at Prison Break går mot slutten faktisk, hvis C-Note dør så er det ikke mange igjen. Bellick kan jo ta to fluer i en smekk, så da er det kanskje enda færre, og Michael, Linc og Sarah nærmer seg en løsning.. Tror jeg heller vil ha 3-4 knallepisoder til og så avslutte, enn enda en sesong som dras ut.. Tror forøvrig Mahone er på samme hotellet, dama kjente jo igjen Sarah, men jeg tror (som alltid) at Mahone kommer til å snu, og hjelpe Scofield og folka. Hvis ikke drar de nok den vanlige at når Mahone åpner døra så er det ingen der.. :roll:

Lenke til kommentar
Tviler på at de slutter serien etter denne sesongen. Den drar jo inn helt latterlig mye penger. Så de ville skutt seg selv i foten hvis de ikke kom med en fortsettelse.

8039257[/snapback]

 

 

det blir sesong 3, leste det et sted, hvis du leser hva episode 22 heter "Sona" googler litt med Panama. så skjønner man at det nok blir en sesong til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...