Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med det klippet vi fikk se i førsten av episoden? (På tilbakeblikk) Der Michael fortalte Sucre at hvis han fikk problemer skulle han legge igjen en beskjed på et messageboard, eller missforstod jeg? Iallefall, C-note kom inn og hadde tydeligvis hørt samtalen, regner med at det er det han vil bruke for å finne Michael & kompani.

 

Når kommer neste episode, forresten?

7991502[/snapback]

Ja tenkte på det jeg også, er neppe noen annen grunn til at de sendte det tilbakeblikket.

Lenke til kommentar
Det er nok nettstedet Europeangoldfinch C-Note skal bruke i avtalen(står i wiki også). Spørsmålet er bare hvordan.

 

Fin episode dette, ja, blir velldig spennende å se hva som spilles av i opptaket.

8003283[/snapback]

Jeg så på nettstedet, men fant ingen spor... La oss alle sammen se etter spor!

 

 

Edit:

Leif

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
er det noen som ser PB i 720p? Jeg fant en 1gig fil, som er .mkv. Noen som har noen tips på hvordan man kan få sett denne på TVn min?

8005981[/snapback]

Media player classic og CoreAVC anbefales. Greier å spille av slike filer uten veldig mye prosessorkraft.

For å spille av på TV, så må du vel koble PC'en til TV'en på en eller annen måte.

Og da må du bruke noe så du får høy nok oppløsning på TV'en da, ellers er det vel liten vits.

 

Ellers henger jeg meg på bølgen av svært fornøyde seere av den siste episoden. Litt av en cliffhanger.

Lenke til kommentar

OT:

Jeg ville ikke ha spilt av HD-media med verken GOM Player, VLC, Media Player Classic, WMP eller CoreAVC.

 

Min erfaring med slike programmer er at jeg rett går tap av kvaliteten på bildet. Jeg migrerte til DVD-programmet PowerDVD 7.0 som støtter avspilling av HD-media. Bildekvaliteten så plutselig mye bedre ut og inneholder forskjellige video-forbedringer.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Jeg så på nettstedet, men fant ingen spor... La oss alle sammen se etter spor!

8005898[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fish

04/08

C: Bag has the money. Sorry to hear about your

 

daughter. Good luck.

 

C-Finch69

04/07

Fish: My daughter's sick. I need help.

 

Any word on the money? --C.

 

hmm, dette er det eneste jeg finner på siden

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...