Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor mange har instilt seg på to episoder denne uka. Skjønner ikke hvorfor dere var så skråsikre på det. Hvor skulle 24 få plass da?  :!:

Er jo klart at med en serie hvor det nærmer seg slutten på sesongen så tidlig på året så vil Fox dra det ut så mye som mulig.

7979584[/snapback]

Jeg merket det i går på TV.com, og bare sa jaja... Ser på 24: 1-10 denne uken så jeg overlever, men dere andre...

 

Livet er hardt og urettferdig...

Lenke til kommentar

Tippar det vert 3 episodar til denne sesongen, pg at dei kjem etter påske.

 

'Panama' kan dessverre tyde på at de må stikke fra landet, men er jo umulig for oss å vite egentlig.

 

Bra å se Pope igjen i dag. Regnet egentlig med at hans dager var omme da han hjalp Scofield, men han lever fortsatt. Har på følelsen av at Kim kommer til å sende noen etter han i neste episode (eller gjør det selv).

 

Litt dumt hvis Franklin dolker Scofield i ryggen, men de fleste hadde nok gjort det samme hvis de var i hans situasjon.

Lenke til kommentar
Må _virkelig_ si at PB har reist seg de siste episodene etter en tid som det ikke skjedde noe spesielt spennendes bare drøøøøying av alt..

 

Men nå er det kommet på skinnene igjen !

Jeg koset meg når Kim fikk noen kraftige slag i trynet  :dribble:

7984070[/snapback]

Ja, skal se ham prøve å smile av det :cool:

Lenke til kommentar
Nok en knallepisode. Herlig å se at Kim fikk knyttneven i ansiktet noen ganger. Også morsomt å se Pope igjen, han er en av favorittkarakterene mine.

 

Bare jeg som synes synd på stakkars T-Bag? :'(

7984923[/snapback]

Ja, kongeepisode, måtte se Kim bli banka to ganger! Synd med Alex...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag skal til psykolog ifølge TV.com i neste episode, så stakkars fyr får det fint... Og Popo viste seg å være grei.

 

Det eneste som ødela denne spisoden var slutten, jeg vil vite hva opptaket inneholdt :angry: Gleder meg til neste uke og den nye episoden "Wash"

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes synd på stakkars T-Bag? :'(

7984923[/snapback]

Nei det var ikke bare du. Fyren trengte en ny start rett og slett og vil aldri få muligheten til å få det. Så ja, det er synd i fyren selv om han er en psycho jævle :\

7985415[/snapback]

 

Bra. Enig med deg. :) Genial skuespiller dog. Håper vi får se mer til han i andre serier eller kanskje helst filmer. Virker jo som å være en mann med utrolig talent.

Lenke til kommentar

Om jeg syntes synd i T-Bag? Faren voldtok sin Downssyke søster og resultatet ble T-Bag som senere selv voldtok og drepte seks ganger? Nei. Som barn ja, men den karen vi ser på skjermen nå er ikke noe jeg kaster bort sympati på. Sympati er for verdifult til å brukes opp slikt.

 

Veldig bra episode. Godt å se Pope igjen. Håper ikke C-Note blir kverket av Mahone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...