Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det finnes en ordbok over tall som blir bokstaver? Slik som scofield skriver på duene hans, der er det ord som er bokstaver, feks 3 = e osv..

7931342[/snapback]

 

0h, u jus7 h4v3 70 l34rn 70 wr|t3 1|k3 4 h4x0r! |m s0 1337!

 

 

H3r3 |s wh4t y0u 4r3 l00k|n9 f0r: http://en.wikipedia.org/wiki/Leet

 

 

litt usikker på l og i... har ikkje gadda å sjekke så hardt...

 

ok, kanskje ein bedre versjon...

 

0h, y0u ju57 h4v3 70 |34rn 70 wr173 |1k3 h4 h4ck3r. 1 4m 50 |337

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Jeg vet det står på tv.com, men jeg finner ingenting om det på på fox.com, og derfor tillater jeg meg å tvile på at det er to episoder neste uke.

Hvorfor skulle det være det egentlig? Det er ikke plass til både to episoder av PB og en episode av 24, og 24 er hver uke uansett.

Og hadde det vært dobbelt, så hadde de vel annonsert det litt på fox.om/prisonbreak? Står bare at Prison Break er tilbake 19. februar, fulgt av en ny episode av 24.

 

Edit: Tv-guiden til Fox sier at det bare er 1 episode neste uke, og jeg stoler mer på den enn tv.com

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg vet det står på tv.com, men jeg finner ingenting om det på på fox.com, og derfor tillater jeg meg å tvile på at det er to episoder neste uke.

Hvorfor skulle det være det egentlig? Det er ikke plass til både to episoder av PB og en episode av 24, og 24 er hver uke uansett.

Og hadde det vært dobbelt, så hadde de vel annonsert det litt på fox.om/prisonbreak? Står bare at Prison Break er tilbake 19. februar, fulgt av en ny episode av 24.

 

Edit: Tv-guiden til Fox sier at det bare er 1 episode neste uke, og jeg stoler mer på den enn tv.com

7934858[/snapback]

Vel, så var vel aldri fox.com oppdatert når sesongen skulle begynne på igjen for noen uker siden heller da.. ;) Synes tv.com er veldig fint jeg, men de kan jo ta feil de også.. Håper på to episoder da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...