Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som en har påpekt her før; det var nok liksågreit å kvitte seg med Veronica. Hu har aldri hatt noen bra scener så vidt jeg er bekymret. Bedre da og få inn en skikkelig karakter skuespiller som Bill Fichtner, til å spille det nye esset til myndighetene - Alexander Mahone.

Imponerte meg.

6723398[/snapback]

Joda... Men hva skjer da med avsløringen om at han fyren fortsatt er i live da, så alle kan live happily ever after? :)

Skal Linc liksom "oppklare" saken?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Som en har påpekt her før; det var nok liksågreit å kvitte seg med Veronica. Hu har aldri hatt noen bra scener så vidt jeg er bekymret. Bedre da og få inn en skikkelig karakter skuespiller som Bill Fichtner, til å spille det nye esset til myndighetene - Alexander Mahone.

Imponerte meg.

6723398[/snapback]

Joda... Men hva skjer da med avsløringen om at han fyren fortsatt er i live da, så alle kan live happily ever after? :)

Skal Linc liksom "oppklare" saken?

6745071[/snapback]

Det blir nok til at enten Lincoln, faren hans eller Scofield avslører det en gang, tror jeg. Eller at de teamer opp sammen. Altså da de evt. vil avsløre Terrance og "The Company".

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at den bi-historien om å finne ut om konspirasjonen interesserte meg ett sekund forrige sesong. Prison Break skal handle om et prison break, og det får holde. Den saken kan for min del forbli uoppklart.

6745573[/snapback]

Enig - selv om den interesserte meg litt mer enn ett sekund.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Kvifor må folk sjå TV seriar om morgonen? Personleg likar eg betre å sjå dei om kvelden, etter at det er mørkt ute. Litt betre TV-stemning då. Det er og betre å kunne nyte serien i fred og ro om kvelden framfor å stresse med å sjå den før eg skal på skule.

Lenke til kommentar
Kvifor må folk sjå TV seriar om morgonen? Personleg likar eg betre å sjå dei om kvelden, etter at det er mørkt ute. Litt betre TV-stemning då. Det er og betre å kunne nyte serien i fred og ro om kvelden framfor å stresse med å sjå den før eg skal på skule.

6761493[/snapback]

Amen til det. Tv-serier skal sees om kvelden. I fred og ro, helst med damen i armkroken.

Litt tålmodighet er bare positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...