Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LJ er med hun dama som jobba for faren til brødrene ja. Så det spørs hva som skjer når han kommer tilbake. Kellerman er jo ansvarlig for drap på både moren og stefaren hans. Og LJ kommer neppe til å være like behersket som Sara var.

 

Tror Kellerman i utgangspunktet er kommet for å bli på "denne siden", men han gjør det jo for å ta hevn for alt som har blitt gjort mot han selv, ikke for å redde Michael og Lincoln. Så han kan nok fort finne på å stikke dem i ryggen.

 

Men håper vi får oppleve at LJ og Kellerman møtes igjen. Selv om det kan være en fare for Kellermans liv (vil jo ikke ha han ut av serien) :D.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg antar at løpet er kjørt for Kellerman siden han først byttet side en gang, men en veit aldri.

 

Bas: Han skulle bli drept. Hva slags informasjon skulle Haywire ha som kunne være av interesse for Alexander Mahone? Han er jo spik spenna gæærn - dog veldig morsom.

 

Fikk ikke heeeelt med meg hvordan Kellerman avslørte Kim. Kan noen fortelle? Antar at han fikk henne til å røpe seg med et tricky spørsmål ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Fikk ikke heeeelt med meg hvordan Kellerman avslørte Kim. Kan noen fortelle? Antar at han fikk henne til å røpe seg med et tricky spørsmål ...

7892781[/snapback]

Han spurte om hvor de hadde feriet hans X. bursdag (x fordi jeg ikke husker hvilket tall).

7892887[/snapback]

Hans 35-årsdag :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om de kommer til å ta tak i det faktum at kundene på kafeen som ble ranet kommer til å ha veldig sprikende forklaringer på hva som EGENTLIG skjedde.

7894189[/snapback]

Tvilsomt. Den saken er nok ute av verden.

 

Men hvorfor virket det som om Tancredi avviste Scofield så kjølig helt på slutten når han sa at han elsket hun også?

Lenke til kommentar
Alle i restauranten, inkludert raneren hørte jo at han er på flukt fra loven. For alt vi vet, kan raneren inngå en avtale om straffereduksjon for å fortelle alt han husker etc.

7895661[/snapback]

 

Det vil jo ikke hjelpe politiet noe særlig likevel - han vet ikke navn, han vet ikke hvor de er nå, han har ikke noe mer eksakt på dem enn at han er en "wanted man".

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dessuten ser man i spoileren for neste episode at det heller kan bli en trøblete situasjon med vakten på sykehuset der han forsøker å få lagt inn datteren...
Lenke til kommentar
Håper ikke de lager en sesong 3. Føler det da kan bli litt langtekkelig. Men hvis de lager en sesong til så må jeg jo så klart se den. Bare det ikke utvikler seg i samme retning som Lost, da gidder jeg rett og slett ikke å se på det.

7880846[/snapback]

Lost har jo forbedret seg i S3 :D

 

Men Prison Break får de sette en stopper for nå. Jeg ser bare serien nå for å se hvordan den slutter. Jeg begynner å bli lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...