Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måten de slapp vekk fra toget var eneste minus. Var jo ikke akkurat overaskende når de filmer en jaktscene på minst et minutt uten å vise ansiktene. Det hadde passet bedre for regissøren å her spille med åpne kort fremfor det heller dårlige forsøket på å lure seeren.

7884646[/snapback]

Enig. Det var så opplagt at det var på grensen til latterlig..
Lenke til kommentar
Måten de slapp vekk fra toget var eneste minus. Var jo ikke akkurat overaskende når de filmer en jaktscene på minst et minutt uten å vise ansiktene. Det hadde passet bedre for regissøren å her spille med åpne kort fremfor det heller dårlige forsøket på å lure seeren.

7884646[/snapback]

Enig. Det var så opplagt at det var på grensen til latterlig..

7885369[/snapback]

 

Jeg skjønte det ikke da... Kanskje dere bare er for smarte for Prison Break? :cool:

 

Jeg er også glad for at Haywire forsvant ut av serien jeg da - han har utspilt sin rolle. Spennende hva som finnes i boksen!

Lenke til kommentar

Episoden var meget bra. Godt å se Bellick tilbake i form igjen lo godt når han øvde på å presantere seg som FBI agent. At Haywire forsvant var egentlig like greit siden han ikkje akkurat har hatt noen stor rolle i serien, heller bare litt tidsfordriv iblant. Selv om det hadde vært morsomt å sett han prøve seg å komme til holland da.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Synes det var litt artig når toget kjørte mot politisperringa. Når vi så det fra toget så sto det ingen politimenn ved bilene, men når vi så fra bak bilene mot toget sto det 3-4stk der og vifta med armene, sånn skifta det mange ganger, og samme feilen var hver gang.. ^^ La jeg veldig godt merke til for å si det sånn. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Dette var en god episode. Synd med Haywire, men skjønte i god tid at det ville gå den veien med han. Vi fikk hvertfall bekreftet at han drepte foreldrene sine fordi de skadet ham. Det var ikke noe direkte vondt i Haywire. Han gjorde bare det han trodde var best. Stakkars. :)

Det med presidenten på telefonen var veldig overraskende for min del. Elsket det, rett og slett. Og hva Kellerman angår så digger jeg karakteren. Han er en av mine absolutte yndlinger nå. For en karakterforvandling. Fra å gå til den mest forhatte til å bli av de kuleste (kul har han riktignok vært lenge :D)

 

Syns også det var bra det som skjedde med C-Note under det ranet. Syns han fiksa det veldig bra, og de andre som var der skjønte hvertfall at han bare ville det beste for datteren sin.

 

Morsomste scene var forresten Bellick som øvde seg på presentasjonen sin. :D

 

Men har begynt å tenke litt på hva som eventuelt skjer når/hvis LJ kommer tilbake og gjenforenes med Kellerman. Han er vel ikke akkurat begeistret for mannen. :ph34r:

Lenke til kommentar
Men har begynt å tenke litt på hva som eventuelt skjer når/hvis LJ kommer tilbake og gjenforenes med Kellerman. Han er vel ikke akkurat begeistret for mannen.  :ph34r:

7888712[/snapback]

 

Det har jeg faktisk ikke tenkt på... Det kan umulig gå bra!

 

Lincoln kommer vell heler ikke akkurat til å bli glad :p

 

Hvor er egentlig LJ? Er han fortsatt sammens med hun dama som jobbet for faren til brødrene?

Lenke til kommentar

Trodde egentlig at boksen den nøkkelen skal passe til var oppdiktet av Kellermann for å få med hele gjengen til Chicago slik "presidenten" ville.Sikkert gått glipp av noe, men synes det virket litt for tilfeldig at boksen skulle finnes i Chicago samt at det var dit "presidenten" ville ha dem.

 

Skjønte ikke helt hva som var dealen med Haywire heller.Trodde Mahone ville ha han levende for å pumpe opplysninger fra han, men det virket jo nesten som han oppfordret Haywire til å hoppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...