Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så bra som de fikk til sesong 2 tror jeg virkelig de kan få til en sesong 3. De må bare ikke tøye det for mye sånn som lost gjør. Og så lenge Mahone fortsetter!  :thumbup:

7878877[/snapback]

Håper ikke de lager en sesong 3. Føler det da kan bli litt langtekkelig. Men hvis de lager en sesong til så må jeg jo så klart se den. Bare det ikke utvikler seg i samme retning som Lost, da gidder jeg rett og slett ikke å se på det.

Lenke til kommentar
Tror folka har skrevet kontrakt om minst 2 sesonger til. Liker det ikke, det må jeg innrømme. Men klarer de å opprettholde spenningen og ikke drar den for langt, så overlever jeg;)

7881240[/snapback]

 

 

Bor i USA og ser på serien. Liker den også, men synes de begynner trekke den vel langt. Håper inderlig at det er en avslutning denne sesongen.

Lenke til kommentar

Veldig bra episode. Musikken og scenene mot slutten var uhyggelig bra gjennomført. En serie hvor man virkelig blir gjort kjent med karakterene og dybden i dem. Fikk ondt av Mahone på slutten der, man kan se at han ikke har det lett.

 

Hadde tenkt å klage på telefonsamtalen til presidenten da det hørtes så kunstig ut (som om skuespilleren leste det rett opp fra et ark). Men så ble jo det forklart ganske så bra :)

 

Måten de slapp vekk fra toget var eneste minus. Var jo ikke akkurat overaskende når de filmer en jaktscene på minst et minutt uten å vise ansiktene. Det hadde passet bedre for regissøren å her spille med åpne kort fremfor det heller dårlige forsøket på å lure seeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...