Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Jeg fikk litt følelsen av at Haywire har vært inne for mord som han har gjort for å beskytte andre. Slik som det mordet han mest sannsynlig begikk i episoden i dag.

7836935[/snapback]

 

Vel, i følge fox.com/prisonbreak, så er dette grunnen til at Haywire sitter inne:

Before his incarceration, Patoshik was a stand-out doctorate candidate in mathematics, focusing his research on a type of geometric pattern, known as fractals. It was during this time of intense study that he began to experience noticeable symptoms of mental illness. Not long after, and despite no history of violence, Patoshik walked into his parents’ bedroom, brandishing a shotgun, and killed them both while they slept.

 

Patoshik claims no memory of the crime and has offered no explanation as to his motive. Upon intake, he was committed to the Psychiatric Ward of Fox River, where he earned the nickname “Haywire.” After four years of intensive medication and monitoring, his doctors have seen sufficient progress to release him into general population.

 

Kan jo selvsagt være at foreldrene hans ikke var så veldig greie med han da. :hmm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jo selvsagt være at foreldrene hans ikke var så veldig greie med han da.  :hmm:

7839721[/snapback]

Han sa jo det i episoden som var, at faren hans drakk. Derfor ville han ikke ta ølen og stikke. Så det kan være at han ble slått av faren sin da, og at moren ikke sa noe. Og derfor følte at begge hadde skyld i det.

Lenke til kommentar
Hmm, kom til å tenke på en ting. Han mannen som skrev lapp til Kim, var det Oscar Shales?

7841066[/snapback]

Tviler, vi så vel Oscar nedgravd og død i hagen til Mahone?

 

Men lurer på hvem han duden var, for det virka jo som om det skulle vært en aha-opplevelse når de viste ansiktet hans.

7841333[/snapback]

 

Det jeg kom til å tenke på var jo at de hadde gjort det samme med han som når de "drepte" Terrance, faket han.

Lenke til kommentar
Men lurer på hvem han duden var, for det virka jo som om det skulle vært en aha-opplevelse når de viste ansiktet hans.

7841333[/snapback]

 

Godt det ikke bare var meg - jeg ante ikke hvem han var, og trodde jeg hadde misset noe viktig. Forklaringen kommer vel i neste episode da. Jeg er ganske spent på hva Kellerman bestemmer seg for også jeg..

Lenke til kommentar

Synes videoen ikke ga så mye "impact", men fin episode, var en her som lurte på om de helt hadde glemt Sara. Fett at de kom på det igjen da :p Lurer på hva han Agenten skal gjøre nå :p Han er sikkert foræder, skjer det blir jeg forbanna! Hvem trodde faktisk at de skulle gå etter presidenten? De hadde ikke kommet seg nær henne en gang :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk litt følelsen av at Haywire har vært inne for mord som han har gjort for å beskytte andre. Slik som det mordet han mest sannsynlig begikk i episoden i dag.

7836935[/snapback]

*Snipp*

 

Kan jo selvsagt være at foreldrene hans ikke var så veldig greie med han da. :hmm:

7839721[/snapback]

 

Var jo akkurat det jeg merka på han når han så hånda til jenta som kom for å se på flåten.

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar

Fulgte med på Prison Break Sessong 1 og ca. 10 episoder av sessong 2 før jeg måtte slappe av litt. Fikk ikke tid til å se episodene så sluttet å skaffe meg de.

Blir vel til at en kompis brenner sessong 2 til meg så jeg får sett det nå, nå som jeg har tid.

 

Så jeg aner faktisk ikke hva som skjer i PB nå, men håper bare ikke at det blir som med LOST; at de drar det noe sykt ut og lage så mange sessonger.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...