Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mahone blir jo tvingt til det han gjør, da ... Vi så ikke noe til Haywire ...

Goscinny ;)

7831451[/snapback]

Han blir jo ikke tvunget nå lenger, alle vet jo om hemmeligheten hans. Han tok jo også rotta på han fra the company på sykehuset der i forrige episode.

Ehm.. Haywire var ganske mye med han?

Lenke til kommentar
Prison break fortsetter å imponere spør du meg. Men synd vi ikke fikk sett noe til T-bag  :p

7835042[/snapback]

Nei det var veldig bra. All spenninga er jo ved brødrene nå. Resten av gjengen surrer jo bare rundt å gjør det som passer dem best. For min del kan hele handlinga være om og rundt brødrene.

Lenke til kommentar
Ja tror nok Kellerman vil ha tilbake livet sitt, og lurer brødrene nå.

Tviler på at han får noe å gå tilbake til. Håper han skjønner det selv også, selv om jeg tviler.

7837008[/snapback]

Kan jo bare være et megaplott da, slik som Lincoln mistenker. Tror nok det skjer et par ting i kulissene som se'erne ikke får vite ennå.

Lenke til kommentar
Kan jo bare være et megaplott da, slik som Lincoln mistenker. Tror nok det skjer et par ting i kulissene som se'erne ikke får vite ennå.

Hvorfor skulle da Bill Kim oppføre seg så fanatisk og være så opprørt..?

7837098[/snapback]

Jeg kan ikke si at jeg vet, bare det jeg tror. Men kan jo hende at Presidenten fører han bak lyset, de snakket jo om å presse hu. Jeg tror det er noe annet bak den telefonsamtalen helt på slutten der, det forsøket på å få Kellerman til å snu var litt ehm.. tåpelig?

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe annet bak den telefonsamtalen helt på slutten der, det forsøket på å få Kellerman til å snu var litt ehm.. tåpelig?

Jeg forsto det slik at Kims overordnede hørte på hans meninger, at de fikk presidenten til å forstå hvor nærme 'linja' er (som Kim foreslo), og at de deretter fikk henne til å ringe for å lure Kellerman. Kellerman var jo alltid lojal i forhold til henne, og ville ikke gå via Kim. Men jeg vet jo ikke, jeg heller.

Lenke til kommentar

Toppers episode! Som alltid. :D Ikke noe T-Bag dessverre, men til gjengjeld fikk vi en god dose Haywire. Haha, ler hver gang han holder på med disse prosjektene sine.

Likte også veldig godt hvor planlagt alt i den videomeldingen var. Hvordan folka analyserte den, og så fikk vi vite at brødrene og Kellerman hadde planlagt det allerede. Her overgår de hverandre gang på gang.

Spørs hva Kellerman gjør nå da. Han tenker nok å krype tilbake til presidenten, men jeg håper han innser i siste liten at det er feil, og blir på den siden han er nå.

Dog vil det nok komme et skikkelig klimaks når han og Sara møtes igjen. Det må jo bare skje. Kan jo bare tenke seg til Saras reaksjon.

Og Bellick, ja jeg føler litt med han jeg altså. Selv om han har vært en skikkelig dritt, han har fått nok nå. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696

Hvorfor gjorde de det slik at det så ut som de løy på noen av delene på tv-reportasjen, jeg forsto ikke Kellerman sitt argument for at de måtte gjøre det?

Lenke til kommentar

Fordi Kellerman visste at politifolka ville komme til å analysere videoen (som vi så de gjorde), og når de fant ut at Michael og Lincoln løy, ville det holde dem litt opptatt.

Det var rett og slett en avledningsmanøver. Hensikten med melidingen ga inntrykk av å være å bevise deres uskyld, mens den egentlig bare var ment som en skjult melding til Sara.

Men dessverre for brødrene så skjønte jo selvsagt Mahone alt sammen etterhvert. ;)

Lenke til kommentar

Elsker det med Prison Break at alt er så sinnsykt åpent, men samtidig så lukket.

Hvis dere skjønner hva jeg mener :p

Men det at Mahone drepte han SS-duden gjorde det slik at jeg fikk en følelse av at han ville hjelpe brødrene, men samtidig så kan det hende at han rett og slett gjorde det av sinne pga det han gjorde med sønnen til Mahone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...