Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kommer ep. 15?

7810896[/snapback]

Episode 15 er vel en stund til. Men episode 6 derimot, den kommer vel på tirsdag ;)

7810920[/snapback]

 

Episode 6? Hvor har du det fra? :!:

 

Epsiode 15 - The Message går Mandag 29. Januar ;)

 

EDIT: Du hadde visst posta litt før meg ja.. Er ikke lett å holde styr på 24 og PB :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
mitt største problem er at jeg glemt ut hvordan alt dette med visepresidentens bror henger sammen. Hvorfor vil myndighetene at folk skal tro han er død? Har jo ikke noe å si for serien nå, men er litt irriterende å ikke huske  :ermm:

7809181[/snapback]

 

Terrance fikk noen folk etter seg, (Av ukjent grunn for meg) så for at han ikke skulle bli drept av de, gikk han til søsteren. Hun hjalp han med å fake døden, slik at han kunne leve videre.

7810346[/snapback]

Jeg er ikke sikker på om det er helt riktig, men det er vel noe slik:

The Company (CIA) og tidligere visepresident Caroline Reynolds brukte vel hennes bror Terrance Steadman sitt selskap Ecofield til noe ulovlige greier for å samle inn penger.

Faren til Lincoln og Michael, Aldo Burrows, lekket noe av dette etter at han sluttet å jobbe for The Company, og for å få en slutt på dette så fikk de Lincoln anklaget for "drapet" på Terrance.

 

Og angående "Har jo ikke noe å si for serien nå", så er det vel nettopp det serien handler om nå.

De skal prøve å få en slutt på dette.

Lenke til kommentar
mitt største problem er at jeg glemt ut hvordan alt dette med visepresidentens bror henger sammen. Hvorfor vil myndighetene at folk skal tro han er død? Har jo ikke noe å si for serien nå, men er litt irriterende å ikke huske  :ermm:

7809181[/snapback]

 

Terrance fikk noen folk etter seg, (Av ukjent grunn for meg) så for at han ikke skulle bli drept av de, gikk han til søsteren. Hun hjalp han med å fake døden, slik at han kunne leve videre.

7810346[/snapback]

Jeg er ikke sikker på om det er helt riktig, men det er vel noe slik:

The Company (CIA) og tidligere visepresident Caroline Reynolds brukte vel hennes bror Terrance Steadman sitt selskap Ecofield til noe ulovlige greier for å samle inn penger.

Faren til Lincoln og Michael, Aldo Burrows, lekket noe av dette etter at han sluttet å jobbe for The Company, og for å få en slutt på dette så fikk de Lincoln anklaget for "drapet" på Terrance.

 

Og angående "Har jo ikke noe å si for serien nå", så er det vel nettopp det serien handler om nå.

De skal prøve å få en slutt på dette.

7817195[/snapback]

 

ja; var vell sånn det hamg sammen, men føler liksom det var mere bak det hele enn bare det. Hvorfor drepte bare ikke the company lincolns far isteden for å sikte sønnen for mord? :p

Lenke til kommentar
ja; var vell sånn det hamg sammen, men føler liksom det var mere bak det hele enn bare det. Hvorfor drepte bare ikke the company lincolns far isteden for å sikte sønnen for mord? :p

Sikkert fordi de ikke viste hvor faren var og ved å sikte Lincoln for mord håpet de på at han ble lokket fram.

Endret av megosta
Lenke til kommentar

Mye bedre episode enn den forrige. Dog synes jeg måten de kom seg unna i starten var veldig veldig teit. Tidligere i sesongene har det vært slik at med en gang når de viste spor etter seg hadde de hele politistyrken i USA etter seg med en gang, mens nå sto det en eller to politibiler med et par folk i.. Dårlig løsning spør du meg. Resten av episoden var helt knall! Haywire er sjef! ^^

Lenke til kommentar
Mye bedre episode enn den forrige. Dog synes jeg måten de kom seg unna i starten var veldig veldig teit. Tidligere i sesongene har det vært slik at med en gang når de viste spor etter seg hadde de hele politistyrken i USA etter seg med en gang, mens nå sto det en eller to politibiler med et par folk i.. Dårlig løsning spør du meg. Resten av episoden var helt knall! Haywire er sjef! ^^

7830195[/snapback]

 

Kanskje det ikke var flere politibiler i den lille byen :)? Konge at vi fikk se litt av mr Haywire sine mørke sider.

Liker veldig godt hvordan Kellerman blir utnyttet, han er som en ond dukke som ikke helt vet hven han skal stole på. Regner med vi får et slags klimaks når han møter Sara, tviler hu kommer til å ta lett på at han er med i følget. Mahone er virkelig en syk man, jeg lurer virkelig på hva han egentlig tenker, sist episode virka det jo veldig som om han skulle snu seg imot byrået, men vi får se :D

 

Fet episode og blir gøy og se fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...