Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ble det av sammendragsepisoden? :nei: Den hadde jeg virkelig trengt.

 

mitt største problem er at jeg glemt ut hvordan alt dette med visepresidentens bror henger sammen. Hvorfor vil myndighetene at folk skal tro han er død? Har jo ikke noe å si for serien nå, men er litt irriterende å ikke huske :ermm:

 

Noen skrivekyndige som gidder å skrive et sammendrag folkens? :p

Lenke til kommentar

Det er jeg ikke sikker på, men jeg ser det er gitt ut en episode som heter "The Road to Freedom", som har det snodige nummeret 13,5. Vet ikke hva dette er, men det er vel kanskje en oppsummering av sesong 2 så langt?

Skal du ha oppsummering av sesong 1 også, så er det sikkert sendt en episode for det også, men den vet jeg ikke navnet på.

 

Men hvis du vil lese oppsummering av episodene, så finner du det på Fox sine egne hjemmesider under Prison Break recaps.

Lenke til kommentar
mitt største problem er at jeg glemt ut hvordan alt dette med visepresidentens bror henger sammen. Hvorfor vil myndighetene at folk skal tro han er død? Har jo ikke noe å si for serien nå, men er litt irriterende å ikke huske  :ermm:

7809181[/snapback]

 

Terrance fikk noen folk etter seg, (Av ukjent grunn for meg) så for at han ikke skulle bli drept av de, gikk han til søsteren. Hun hjalp han med å fake døden, slik at han kunne leve videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...