Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, kan noen sette hva som skjedde i episode 14 i en spoiler? Og han kisen som knerta seg sjøl, forklar hvem det er, for husker ikke hvem alle navna er på.

7785193[/snapback]

Episoden er sendt, info om episode 15 skal i spoiler. :)

Episoden i dag var veldig bra synes jeg. Tenker ikke når jeg ser på serier, så jeg tenkte ikke over hva som kom til å skje. Men neste episode gleder jeg meg til, lurer på hva som kommer til å skje i Fox River.

Hver tirsdag i tiden framover blir bra! 24 og PB. :dribble:

Lenke til kommentar

Det som er spennende er ikke hvordan brødrene og Kellerman skal komme seg unna, det gjør de nok. Eller så har Michael en genial plan med det hele.

Det som er spennende er hvordan serien utvikler seg nå som "alle" er imot det hvite hus. Bygger det seg opp mot en avsløring av hele greiene?

Hva faen har T-bone tenkt seg? Blir han tatt?

Og hvor er han karn som skulle til Nederland, har ikke navnet i farta.

(men går utifra at noen er her om fem minutter å gir meg karakternavnet, skuespilleren og biografien)

Lenke til kommentar
Fyfaen, jeg er populær i her :)

Haha :p

Noen som har tenkt over "Fox River" da? Skjult reklame?

7783823[/snapback]

:!:

RÅ episode. Masse spennende vendinger, og den slutten var jo helt....ja, hva kan man si. Topper selvsagt ikke slutten fra forrige episode, men likevel en bra cliffhanger. Hadde ikke trodd at Michael skulle ta den telefonsamtalen helt ut. Var sikker på at han skulle legge ned røret igjen så snart han fikk pistolen retta opp i ansiktet. Den gang ei. :p

Forresten gøy hvordan Bellick stadig skifta mellom å være pingle og toughguy i dag. Hihi.

Og så T-Bag da. Skremmer nesten meg selv hver gang jeg innser at jeg sitter der og bare håper han skal plaffe ned dama og de to ungene. Litt rart å heie på den slemme, men sånn er nå det. Blir nok en stadig mer intens gisselsituasjon som utspiller seg der i huset, hvorpå det hele sikkert ender med T-Bag sin død, eller at han blir pågrepet.

Og hva med Haywire? Hvor blir han av? Kanskje det er han som løser opp alle problemene til slutt? :tease:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg synes episoden var dritbra - spennende at de igjen har politiet i hælene. Samtidig er det noen triste elementer da, man føler virkelig med både Cnote (når dama blir fengsla) og Lincoln & Michael (når Terrence plaffer av). Ellers ble jeg fascinert av hvor grundige secret service hadde vært når de skulle skjule Terrences identitet - operere ørene og kinnbeina liksom...

Gleder meg til neste ukes episode :D

Lenke til kommentar

For min del vart dette nok ein skuffelse. Eg hadde håpt at sesongen skulle ta seg opp etter pausa, men denne episoda gjorde i alle fall ikke det. Ei rimeleg middels episode. Som så ofte før blir det ganske forutsigbart noko som øydelegg ein del av spenninga.

Bellick og T-Bag klarte seg bra. Sjølv om eg hadde ei lite håp om at T-bag skulle drepe familien, men det er ikkje for seint.

Mitt største ønske for resten av sesongen er at Scofield brøderene blir drept. Om ikkje begge så i alle fall Michael. Det vil heve serien eit par hakk for min del (forutsatt at det er gjort på ein fornuftig måte).

Lenke til kommentar
Mitt største ønske for resten av sesongen er at Scofield brøderene blir drept. Om ikkje begge så i alle fall Michael. Det vil heve serien eit par hakk for min del (forutsatt at det er gjort på ein fornuftig måte).

7790121[/snapback]

Og du mener at serien skal handle da om... ?

Lenke til kommentar

7790121[/snapback]

Og du mener at serien skal handle da om... ?

7790138[/snapback]

Haywire selvsagt. Sesong 3 kommer til å handle om hans flåtetur til Nederland. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...