Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Var jo mye prat om ved slutten av forrige sesong at Prison Break ville tape seg mye og at det ikke ville bli like bra fordi Michael ikke lenger hadde noen plan. Det tror jeg vi mer eller mindre har fått motbevist nå, jeg tror absolutt han har planlagt enda mer i detalj. Så smart som han er, og så mye planer han hadde inne i fengselet, så ville det vel vært rart om han ikke hadde tenkt noe på ferden videre etter at de hadde rømt, og mange forskjellige utveier.  :thumbup:

6736352[/snapback]

han gjorde vertfall en glipp, med å haste hardisken i elva nedenfor leiligheten sin.

6736360[/snapback]

Tåler den vann da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så nettopp den nyeste episoden.... Hvorfor måtte hon døøøøøøøø :cry: men hon andre damen lever i det minste :roll: det var en god episode though... var litt redd det skulle gå på trynet slik som det gjør med de fleste serier som får en ny sesong. blir kult og se ka de får ut av hardisken, selv om eg tipper det går et par episoder til det skjer.

Lenke til kommentar
Tåler den vann da?

6737909[/snapback]

du kan nesten smelte om en harddisk og alikavel fungerer den til å hente ut informasjon.

er ikkje helt sikker på smelting, men du kan knuse den med slegge til den er 1000000 biter og alikavel fungere.

6738060[/snapback]

hva må man gjøre for at det ikke skal gå ann å få noe ut av disken da ?

hvorfor gjor ikke michael noe smartere som å gjemme den en plass langt ute i en åker, gravd den ned... ingen ville finni den da

Lenke til kommentar
Tåler den vann da?

6737909[/snapback]

du kan nesten smelte om en harddisk og alikavel fungerer den til å hente ut informasjon.

er ikkje helt sikker på smelting, men du kan knuse den med slegge til den er 1000000 biter og alikavel fungere.

6738060[/snapback]

hvorfor gjor ikke michael noe smartere som å gjemme den en plass langt ute i en åker, gravd den ned... ingen ville finni den da

6738446[/snapback]

dunno. er vel en liten glipp han har gjort.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde kastet den ut i vannet, hadde jeg følt meg rimelig trygg på at ingen hadde funnet den. Hvis det viser seg at også agenten lider av LLI, så kan det forklare hvorfor de er på bølgelengde og tenker ofte i samme bane. Det kan bli veldig interessant å følge med på, det er sjeldent man får se en skurk og en politimann som er like smarte.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor de har byttet ut skuespilleren som spilte Stedman  :hmm:

6724280[/snapback]

Actor John Billingsley, featured only briefly as the not-murdered-after-all Terrence Steadman, has found a new home on ABC’s drama, “The Nine.” Steadman is now played by Jeff Perry, who most recently appeared as Thatcher Grey, Meredith’s father on ABC’s “Grey’s Anatomy.”

og han psycho fyren. hvor blei det av han?

6729282[/snapback]

Haywire. Hvor? Han dukker sikkert opp etter hvert.

Vi har jo heller ikke sett noe til han som gjemte seg i hestehengern.

6729292[/snapback]

var vel han unge gutten det?

6729304[/snapback]

Tweener. Noen av oss har sett ham...

Abruzzi: Trousers are a little bit too short, don't you think?

Burrows: Chop your feet off. You're good at that.

:!:

Endret av flymicro
Lenke til kommentar
Tåler den vann da?

6737909[/snapback]

6738060[/snapback]

6738446[/snapback]

Fordi forfatterne av prison break ville at noen skulle finne disken? :p

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar
Tåler den vann da?

6737909[/snapback]

6738060[/snapback]

6738446[/snapback]

Fordi forfatterne av prison break ville at noen skulle finne disken? :p

6741242[/snapback]

ok så hvis jeg skal fjerne hardisken min, så må jeg brenne den til aske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...