Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Tror da ikke TV3 begynner å sende PB i sommerferien? Det ville vært litt rart med tanke på antall seere. Tror nok heller de legger seg noen uker etter USA. Å vente til høsten blir også dårlig, da enda flere vil benytte seg av ulovelige midler for å få sett episodene ...

 

Goscinny ;)

7595861[/snapback]

 

Da episode 13 ble sendt på TV3 sist torsdag ble det vel sagt noe om at nye episoder ville komme til våren? Gleder meg :D

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når begynner de nye episodene på tv i USA?

 

edit: fant det ut: It will go on air on january 22.

7663174[/snapback]

29-Jan-2007  Prison Break  02x14  John Doe

 

Det sier min kilde.. Vet ikke hva som stemmer jeg :)

7663210[/snapback]

 

Jeg så en reklame på youtube om den 14'ende episoden.

Og da sto det: Kommer January 22.

Men jeg har hørt rykter om at det bare er en episode som resumerer sesong 2, og s02e15 vil komme en uke etterpå eller så vil ep 15 være s03e01

 

edit:Her er prison break 2 ep. 14 prewiew

Endret av Firepower07
Lenke til kommentar
Tviler på at det er satt noen dato enda. TV3 er jo nå likt med Fox, og er vel da også avhengig av at Fox får sendt i gang noen episoder først, før de kan følge etter igjen. Så det begynner nok ikke på tv3 igjen før tidligst midten av februar vil jeg tro.

7690923[/snapback]

Nå har jo Shark også tatt over for Prison Break på torsdager, så jeg ville tro at nye episoder ikke kom før mars tidligst.

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Da er det ca. en uke igjen til neste episode og fy faen så jeg gleder meg. Så nettopp oppsummerings epiosden og lurer på om noen vet hva den siste sangen som ble spilt der heter? Dette spørsmålet er selvfølgelig til dere som har sett det :p

7722358[/snapback]

Kommer ikke neste episode 29 januar da? :dontgetit: Trodde oppsummeringsepisoden kom 22, men den har tydeligvis blitt flytta, men står fortsatt 29. januar på tv.com hvertfall..

Lenke til kommentar
Kommer ikke neste episode 29 januar da? :dontgetit: Trodde oppsummeringsepisoden kom 22, men den har tydeligvis blitt flytta, men står fortsatt 29. januar på tv.com hvertfall..

7722405[/snapback]

 

Trodde det jeg også helt til jeg så oppsummerings episoden hvor de sa noe med next week blablabla :p

 

Men bådde IMDb og MyEpisodes sier at episoden kommer den 22 så da satser vi på det ;)

 

Dette var rart. Sikker på at det ikke bare var en liten promo du så, MartinF? Har jo alltid vært oppsummering den 22ndre og ny episode den 29ende ...

 

Goscinny ;)

7722418[/snapback]

 

Var ingen promo nei. Prison Break Special: The Road To Freedom het episoden og var på 23 minutter. Oppsummering av sesong 1 og sesong 2 sålangt med intervjuer av skuespillerne osv.

 

--

 

Forresten så fant jeg ut hva sangen het :p

 

Daughtry - It's Not Over

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...