Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

De er sikkert enig i deg med deg, men sett deg i regisørenes posisjon: Hvorfor ikke lage to sesonger til så vi kan tjene enda mere penger

7456530[/snapback]

Det var liksom det jeg prøvde å få frem i første setning :) Noe av det samme skjer vel med LOST. Så lenge produsentene tjener penger, er de fornøyde. Regissøren vil kanskje ikke at det skal bli dradd ut lengst mulig, da han vil ha en god serie å bygge sin videre karriære på? Selskapet vil iallfall ganske sikkert melke kua så lenge det er mulig.

 

Goscinny ;)

7456566[/snapback]

Jeg hadde gjort det samme selv jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
T-Bag:

7498427[/snapback]

Personlig syns jeg nå dette klippet er artigere ^^ Noen som finner klippet hvor han kaster ut horene fra hotellrommet til Geary?

 

Er slike klipp som dette ulovlige, forresten? Det er jo ikke en hel episode, akuratt, og det er kun god reklame for serien. Dersom det skulle være noen mod som ikke liker det, så fjern det :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Er ikke noe ulovlig med disse klippene når de ligger på youtube. Ikke foreløpig hvertfall. Men dersom Fox plutselig finner ut at, heisann dette vil vi ikke skal ligge ute på nettet, så vil de nok gi klar beskjed til youtube, som deretter fjerner det.

 

Har ikke fått sett på klippene selv enda, sitter på skolen uten tilgang på pc med lyd. Men skal se dem når jeg kommer hjem. :)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg nå det klippet er motbydelig. Finner liksom ikke helt det "artige"..

7502407[/snapback]

Selvfølgelig er temaet som blir tatt opp, samt handlingene helt motbydelig (særlig hvis man har opplevd noe slikt selv eller kjenner andre). Kanskje jeg burde valgt et annet ord enn artige, for jeg mente ikke det at forhold mellom gamle menn og unge piker er artig. Det som er artig er T-Bags slående kommentar når faren og Theodore er alene. "You're gonna regret this", eller noe. Dersom en ser overfladisk på dette, og ser bort i fra følgene dette får (en tenker normalt ikke på dette når en ser en actionserie), så er det litt artig :p Han tettbygde og nokså sterke mannen tror han skal gi spinkle T-Bag grisebank, men ender opp grisebanket selv. T-Bag is teh man! Når dette skjer i samfunnet i dag, er det absolutt ikke artig, men når det skjer i en TV-serie synes jeg det er noe litt annet ....

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg nå det klippet er motbydelig. Finner liksom ikke helt det "artige"..

7502407[/snapback]

Selvfølgelig er temaet som blir tatt opp, samt handlingene helt motbydelig (særlig hvis man har opplevd noe slikt selv eller kjenner andre). Kanskje jeg burde valgt et annet ord enn artige, for jeg mente ikke det at forhold mellom gamle menn og unge piker er artig. Det som er artig er T-Bags slående kommentar når faren og Theodore er alene. "You're gonna regret this", eller noe. Dersom en ser overfladisk på dette, og ser bort i fra følgene dette får (en tenker normalt ikke på dette når en ser en actionserie), så er det litt artig :p Han tettbygde og nokså sterke mannen tror han skal gi spinkle T-Bag grisebank, men ender opp grisebanket selv. T-Bag is teh man! Når dette skjer i samfunnet i dag, er det absolutt ikke artig, men når det skjer i en TV-serie synes jeg det er noe litt annet ....

 

Goscinny ;)

7518491[/snapback]

 

Hehe! Slik sett kan jeg være enig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...