Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett tror jeg ikke Haywire har store begreper om de forskjellige det skulle utgjøre å bruke Holland i stedet for Nederland. Når det skal sies håper jeg han får en rolle i fremtiden annet enn bare å være en galning på rømmen med meningsløse mål.

7449730[/snapback]

Kanskje det er han som på en eller annen absurd måte ender opp med pengene som T-bag har akkurat nå :p

Det hadde vært kult det :p

Lenke til kommentar
Jeg er født i Nederland så jeg vet bedre. Er født i provinsen Noord-Holland.  Så gå ett annet sted med  :tease:

:p

7450808[/snapback]

Unnskyld meg, men ser du virkelig hva han skriver?

And i qoute:

"Holland" is often used in English and other languages to mean the whole of the Netherlands."

Er ofte brukt. Han sier ikke at det er rett på noen måte at Nederland heter Holland. På engelsk brukes ofte Holland isteden for Nederland..

Endret av b-real
Lenke til kommentar
And i qoute:

"Holland" is often used in English and other languages to mean the whole of the Netherlands."

Er ofte brukt. Han sier ikke at det er rett på noen måte at Nederland heter Holland. På engelsk brukes ofte Holland isteden for Nederland..

7450966[/snapback]

Ja, jeg ser hva han skriver, men jeg bare skrev det for å understreke at det heter Nederland. Ikke min feil at det var han som kom med quoten...

Uansett, la oss ikke bry oss om dette å heller gå tilbake til PB^^

Endret av b-real
Lenke til kommentar
#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Nå skal jeg være snill å redigere bort all den unødvendig quotingen deres. Neste gang skjer det ikke. Les reglene gutter å jenter og følg de.

Se på det som står i rødt hvis dere forsatt ikke skjønner hva jeg prater om.

Lenke til kommentar
Hva mener produsentene med "triologi"? Noen sier tre sesonger pga det, andre sier at det er fastsatt fem..?

7451502[/snapback]

Jeg tolka det iallefall slik at når det ble sagt at de kunne hatt fem sesonger, var at de mente de hadde så mye å lage rundt dette, at de kunne lagd fem sesonger om de hadde villet. Ikke at de nødvendigvis skal lage det.

Lenke til kommentar

Nå som det er blitt så populært som det faktisk har blitt, ville det egentlig være rart om det ikke ble fem sesonger - minst. Når de allerede nå sier de har stoff til fem sesonger og har så høye seertall, vil noe annet overraske meg.

Jeg mener det bør bli tre sesonger, og ikke mer. Dersom de har et veldig bra opplegg klart, er det jo greit. Men det bør være bra også. Dersom de skal bruke tre sesonger til på å frikjenne Lincoln blir det litt rart - iallfall om tittelen forblir Prison Break. Da er det tross alt bare 1/5 av serien som handler om det å bryte ut av fengslet.

Dette ble kanskje ikke så bra formulert, og mine tanker er kanskje ikke helt stabile såppass seint på en torsdagskveld. Har vært en lang uke ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hva mener produsentene med "triologi"? Noen sier tre sesonger pga det, andre sier at det er fastsatt fem..?

7451502[/snapback]

Det kan jo komme 5 sesonger i en trilogi? Altså at man da har 3 historier, som hvert for seg er greie å se. Man kan jo se på sesong 1 og 2 som samme historie da sesong 1 på ingen måte hadde en avslutning.

Lenke til kommentar
http://seattletimes.nwsource.com/html/arts...sonbreak11.html[/url'> ']A: We know where the show's going through Season 4, and we have ideas through Season 5. We spent the first few days after Thanksgiving breaking out details for the end of [several] episodes of Season 2 and doing the story arcs for Season 3 in great detail. We know exactly where it's going.

http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1628 ']Scheuring says. “With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”
Lenke til kommentar
http://seattletimes.nwsource.com/html/arts...sonbreak11.html[/url] ]A: We know where the show's going through Season 4, and we have ideas through Season 5. We spent the first few days after Thanksgiving breaking out details for the end of [several] episodes of Season 2 and doing the story arcs for Season 3 in great detail. We know exactly where it's going.

http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1628[/url] ]Scheuring says. “With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”

7452059[/snapback]

Høres bra ut! De veit hvordan det skal bli, iallfall! Det er en fordel!

Fela, jeg skal opp syv i morgen :thumbdown:

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
hvor lenge siden er det vi har sett michael spise eller drikke noe foresten?  :tease:

7456388[/snapback]

Håper virkelig at hele neste episode går med på at Michael, Linc og Kellerman sitter og spiser middag sammen, - hjemmelagde kjøttkaker i brun saus. For så å ta en lang og etterlengta tur på dritern.

Kan bli en spennende episode :love:

Lenke til kommentar
Nå som det er blitt så populært som det faktisk har blitt, ville det egentlig være rart om det ikke ble fem sesonger - minst. Når de allerede nå sier de har stoff til fem sesonger og har så høye seertall, vil noe annet overraske meg.

Jeg mener det bør bli tre sesonger, og ikke mer. Dersom de har et veldig bra opplegg klart, er det jo greit. Men det bør være bra også. Dersom de skal bruke tre sesonger til på å frikjenne Lincoln blir det litt rart - iallfall om tittelen forblir Prison Break. Da er det tross alt bare 1/5 av serien som handler om det å bryte ut av fengslet.

Dette ble kanskje ikke så bra formulert, og mine tanker er kanskje ikke helt stabile såppass seint på en torsdagskveld. Har vært en lang uke ...

Goscinny ;)

7451810[/snapback]

De er sikkert enig i deg med deg, men sett deg i regisørenes posisjon: Hvorfor ikke lage to sesonger til så vi kan tjene enda mere penger

Lenke til kommentar
De er sikkert enig i deg med deg, men sett deg i regisørenes posisjon: Hvorfor ikke lage to sesonger til så vi kan tjene enda mere penger

7456530[/snapback]

Det var liksom det jeg prøvde å få frem i første setning :) Noe av det samme skjer vel med LOST. Så lenge produsentene tjener penger, er de fornøyde. Regissøren vil kanskje ikke at det skal bli dradd ut lengst mulig, da han vil ha en god serie å bygge sin videre karriære på? Selskapet vil iallfall ganske sikkert melke kua så lenge det er mulig.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...