Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke nr på episoden, men det er den når Scofield møter Sarah og Mahone kommer etter dem.

EDIT: Det er episode 10.

Utdrag fra TV3.no:

Vises 7/12 21:30

Denne episoden

Lincoln og LJ har blitt arrestert av politiet, men på vei til fengselet skjer det noe uventet. Michael gjør alt han kan for å gjenforenes med Sara, men FBI-agent Alexander Mahone er hakk i hæl. Bellick og hans kompanjong bruker alle de skitne triksene de kan for å få T-bag til å si hvor pengene befinner seg. Sucre forsøker å kontakte Maricruz, men får ikke helt den responsen han hadde håpet på.

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
Håper å få se Haywire(?) snart, har savnet han.

7448281[/snapback]

Tenker på det foran hver episode!

Har så sykt lyst til å se mer til han! Håper han klarer seg :p

Han store kompisen til Sucre i Fox River som egentlig skulle være med å rømme, hva skjedde egentlig med han?

Lenke til kommentar
Jeg håper vi ser mer til Fernando Sucre(Amaury Nolasco), han har vært i 33/35 episoder, og jeg syns han spiller en utrolig tøff karakteer, dessuten spiller han den bra også. Ferr-nann-dåh! :p

7446962[/snapback]

Jeg også. :) En karakter man blir glad i.

Og så må vi snart få se litt mer fra Haywire igjen. Han må da ha fått gjort noe med den flåta si nå. :!: Alltid morsomme scener med han. Og politiet prioriterer ikke så veldig høyt å finne han akkurat. Som i den ene episoden hvor Mahone fikk beskjed om at de var på sporet av Haywire, så sa han bare at det fikk det lokale politiet ta seg av, for han hadde viktigere ting å gjøre. :D

Lenke til kommentar
Han store kompisen til Sucre i Fox River som egentlig skulle være med å rømme, hva skjedde egentlig med han?

7448340[/snapback]

Husker du ikke at ledningen de klatra over røk da han prøvde å gå over så han falt ned og ble tatt av vaktene.

7448370[/snapback]

Husker det... Men hva har skjedd siden?

Er han fått en større dom eller noe lignende?

Lenke til kommentar

7448340[/snapback]

Husker du ikke at ledningen de klatra over røk da han prøvde å gå over så han falt ned og ble tatt av vaktene.

7448370[/snapback]

7448654[/snapback]

Bellick pressa han vel til å si hvor folka var på vei hen, siden det har vi vel ikke sett ham..

Lenke til kommentar

7448340[/snapback]

7448370[/snapback]

7448654[/snapback]

Bellick pressa han vel til å si hvor folka var på vei hen, siden det har vi vel ikke sett ham..

7448683[/snapback]

Okei, slike ting synes jeg PB kunne tatt med ;)

Jeg liker ikke loose ends :(

Lenke til kommentar
"I'm going to build a raft, and go to Holland!"

Jeg liker ikke at produsentene/manuskript-skriverene har gjort en feil, da Holland er en del av Nederland, og ikke selve landet. Men på sin side blir det bare flisespikkeri, serien er lovely.  :love:

7448297[/snapback]

"Holland" is often used in English and other languages to mean the whole of the Netherlands."

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...