Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

På en måte skulle jeg også ønske at T-Bag greide seg for han er jo sånn en utrolig karakter, men føler at det strider mot all moral og etikk. Han dreper jo alle som står i veien uten skrupler. Ikke bra at slike slipper unna. Hvis han evt slipper unna så kan jo det være plottet i en 4 el. 5 sesong - Michael på jakt etter T-Bag. Scofield vil nok ikke slå seg til ro med at han har sluppet fri en slik skapning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ikke tvil om at Mahone overlevde. Hadde han blitt drept ville man fokusert på at han ble truffet et dødelig sted. Her ser man tydeligvis at han blir skutt i skulderen. Så han er ikke død.

Fint å se Fox Rivers fengselet igjen. La oss satse på en Bellick escape :)

(For ordens skyld tåpelig hvor fort og "lett" de fikk han i fengselet)

Lenke til kommentar

Kjenner abstinensene komme nå, ja! Har faktisk vært overraskende få (ingen til nå) som har etterlyst en ny episode i dag ... :hmm:

Uansett, jeg er enig med Mollin. Kameraet fokuserte på at Mahone ble truffet i skulderen, så hvis han skulle dø, vil jeg bli overrasket.

Dotten: Det er ikke sikkert han blir værende der. Etter det jeg fikk med meg, var han bare midlertidig fengslet der fordi saken skulle etterforskes enda mer. Godt mulig jeg tar feil, da :p Men uansett vil jeg ikke tro det blir vanskelig for ham å bytte fengsel om han skulle føle for det. Jeg mener - han har jo en god grunn til det!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Kjenner abstinensene komme nå, ja! Har faktisk vært overraskende få (ingen til nå) som har etterlyst en ny episode i dag ... :hmm:

7430717[/snapback]

Det har stått ganske mange ganger tidligere i tråden at det blir pause, så folk har nok fått det med seg.

Mahone lever nok ja. Satser på det. ;)

Lurer på hvordan saken til Bellick går. Hva med de damene som var på rommet til Geary da? Kunne man fått avhørt noen av dem så kan jo de hvertfall bekrefte at T-Bag kom inn på rommet der.

7430759[/snapback]

Det er vel bare T-bag som vet at de var der, så det blir litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Har faktisk vært overraskende få (ingen til nå) som har etterlyst en ny episode i dag ... :hmm:
Det har stått ganske mange ganger tidligere i tråden at det blir pause, så folk har nok fått det med seg.

Ingen ny episode idag ??: :cry:

Det var for godt til å være sant...

7431170[/snapback]

Ville bare ha en bekreftelse :p

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan saken til Bellick går. Hva med de damene som var på rommet til Geary da? Kunne man fått avhørt noen av dem så kan jo de hvertfall bekrefte at T-Bag kom inn på rommet der.

7430759[/snapback]

7430966[/snapback]

Ja, det er akkurat det. :hmm: Men hvis en av dem plutselig skulle finne på å melde ifra, så vil jo det være en billett ut i friheten igjen for Bellick.

Bone: Leste det om ulykken ja, fæle greier. Var vel også mistanke om at Lane Garrison selv var påvirket av alkohol, og det var vel han som kjørte? Ikke bra. :no:

Kanskje han havner i fengsel? :p

Lenke til kommentar

7430759[/snapback]

7430966[/snapback]

Ja, det er akkurat det. :hmm: Men hvis en av dem plutselig skulle finne på å melde ifra, så vil jo det være en billett ut i friheten igjen for Bellick.

7436394[/snapback]

Virker ganske jalla hele det opplegget der. Kan ikke ha vært mye til etterforsking. DNAet til T-Bag burde vært mulig å finne i det rommet. Syns ikke akkurat det hotellet virket som noe sted hvor man sniker inn horene bakveien heller.. Også blir Bellick dømt og sent til Fox River på 2 timer lizm.. huff Hva med FBI? De burde jo være ganske interessert i høre hva Bellick har å si om pengene og T-Bag.

Lenke til kommentar
Lane Garrison aka Tweener i ulykke..

Les mer her, hvis interessert..

http://www.kjendis.no/2006/12/05/485114.html

EDIT: Ingenting alvorlig, forresten..

7435994[/snapback]

En 17-åring ble drept i kollisjonen, og to 15 år gamle jenter ble skadet.
Neida, ingenting alvorlig.

7438349[/snapback]

Reagerte litt på det jeg også :p

Men regna med at han mente at Tweener ikke var alvorlig skadet. Så han er vell tilgitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...