Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så sikker på det jeg. Tror nok han er kommet over til brødrenes side for godt, men kommer til å dø etterhvert. Han blir en for mektig kamerat for brødrene med for mye informasjon til at forfatterne vil ha han med særlig lenge, ettersom de vil at Linc og Mich skal få oppleve problemer. Blir for kjedelig om resten av episodene er en dans på roser og alt går deres vei.

Lenke til kommentar

Nope, det tror jeg ikke, jeg tror Kellerman er en avhopper..:) Med hans info. er presidenten i deep shit. Noe slikt måtte jo skje, ellers hadde jo forrige episode vært NØDT til å vært enden på visa.

Jeg er jæævlig spennt på hvordan dette utarter seg, samt hvordan det går med Bellic som innsatt med Avocado på Fox River :D

Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på det jeg. Tror nok han er kommet over til brødrenes side for godt, men kommer til å dø etterhvert. Han blir en for mektig kamerat for brødrene med for mye informasjon til at forfatterne vil ha han med særlig lenge, ettersom de vil at Linc og Mich skal få oppleve problemer. Blir for kjedelig om resten av episodene er en dans på roser og alt går deres vei.

7400540[/snapback]

 

 

Men med følge av Kellerman vil de være et enda hetere objekt for the company, de vil møte større motstand.

Lenke til kommentar

Altså - det er ingen tvil om at Kellerman var ond, men han har en ufattelig kul stil. Dersom han virkelig har gått over på brødrenes side, er det neppe fordi han angrer på dem han tidligere har drept - heller for å få hevn på sin tidligere sjef som har vært heller ugrei mot ham i det siste.

 

For min egen del hadde det ikke gjort noe om det kom en episode hvor det meste går bra for brødrene, slik at en føler at de får utrettet noe. Til nå har det omtrent bare vært motgang og forværrelse av tilstandene. Likevel må det gjøres spennende, det er viktig.

 

Uansett tror jeg ikke sammarbeidet mellom dem kan bli så veldig bra - iallfall om Sara kommer i kontakt med dem. Da blir det isåfall et veldig kjølig forhold ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

 

Tror ikke Kellerman bruker brødrene for å finne Sara. I promoen fra neste episode, er vel brødrene med Kellerman og henter visepresidentens bror? Hadde Kellerman vært interessert i å få jobben sin tilbake, hadde han ikke skutt Mahone. Tror ikke at Kellerman har blitt snill, men at han prøver å bruke brødrene, slik at han kan styrte presidenten.

 

Tror også at Kellerman, samt T-Bag, dør i slutten av sesong 2.

 

 

 

Innlegg som omhandlar promoen for neste episode lagt i spoiler-tag.-ttt

Lenke til kommentar

For meg var det da ganske så klart at Sara vurderte selvmord da hun sto der med barberbladet. Virkelig ingen andre som tenkte det?

Recap'en bekrefter det:

Sara turns on the faucet in a public restroom and pulls a razor blade out of her purse. She taps it on the bathroom mirror, fighting to get the courage to end it. She runs the razor under the hot water, then taps it on the mirror again. She lets the warm water run across her hands.
Lenke til kommentar
Heldigvis så "klipte" hun bare håret. Det er jo hun som har nøkkelen.

7412763[/snapback]

 

Skal bli spennende å se hva den nøkkelen fører til :dribble:

7414829[/snapback]

Det burde vel ikke bli noen overraskelse? Har vi ikke fått ganske så konkrete bevis på at den fører til minnepennen med telefonsamtalen på?

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Heldigvis så "klipte" hun bare håret. Det er jo hun som har nøkkelen.

7412763[/snapback]

 

Skal bli spennende å se hva den nøkkelen fører til :dribble:

7414829[/snapback]

Det burde vel ikke bli noen overraskelse? Har vi ikke fått ganske så konkrete bevis på at den fører til minnepennen med telefonsamtalen på?

7414846[/snapback]

 

...Hva den FØRER til, hva som skjer som følge av offentliggjøringen av tapen..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...