Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var den sett, og det er bare å starte å glede seg til neste episode på mandag:D

6729815[/snapback]

:D

En ting jeg syns var dumt/fake var det med att de "klarte å flykte unna".

På slutten av EP22 så var liksom helle amerika bak dem på flyplasen og så dem løpe og klarer ikke å ta dem?

Så blir det plutselig dag fra natt, lurer på hvor lenge de har løpt :no:

Ellers var det jo greit, litt shok det med Veronica som dør :hrm:

Er vel nesten ingen sjans for å bevise det med terrence .

Lenke til kommentar

Ble nevnt tidligere at de bare var 30-40 meter bak, det stemmer jo ikke, politiet var fortsatt på rullebanen når de var langt faen inni buskane og løp, så jeg vil si 300 meter minst. Og ville tro at det er ufattelig hvor mye folk kan tåle å gå gjennom for og slippe fengsel i USA.

En ting jeg synes var litt fattig var at plutselig hadde scofield en plan b, og akkurat nok klær til så mange som de var.

Lenke til kommentar
Har faktisk tenkt akkurat det samme. Mahone trenger kanskje å ta noen form for stresspiller.

6729094[/snapback]

Vil vel heller tro det er narkotiske piller for å øke konsentrasjon el. lingnende?

6729349[/snapback]

jeg står fremdeles for at han har samme sykdommen som Scofield, bare at han må ta piller for å ikke bli gal (sykdommen gjør jo at du enten blir gal eller et geni). men det finner vi sikkert ut, er vel en grunn til at de fokuserte på de.

Lenke til kommentar

Plan B overrasket meg egentlig ikke, det var veldig typisk Scofield. Faktorer som avhengte av andre enn ham selv var som oftest ikke alene; flyet krevde Abruzzi med på leken, hva hvis han døde eller ikke ble med?

Det finnes noen øyeblikk som har vært litt på kanten til usannsynlig, men ingenting som har ødelagt. Jeg liker å tenke at Scofield er en veldig smart, dyktig og heldig mann, og da har ingenting så langt vært umulig.

Lenke til kommentar
Har faktisk tenkt akkurat det samme. Mahone trenger kanskje å ta noen form for stresspiller.

6729094[/snapback]

Vil vel heller tro det er narkotiske piller for å øke konsentrasjon el. lingnende?

6729349[/snapback]

jeg står fremdeles for at han har samme sykdommen som Scofield, bare at han må ta piller for å ikke bli gal (sykdommen gjør jo at du enten blir gal eller et geni). men det finner vi sikkert ut, er vel en grunn til at de fokuserte på de.

6732254[/snapback]

Samme sykdommen som Scofield ? =S

Visste ikke om at Scofield hadde noen sykdom jeg.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

6735761[/snapback]

er vel ikke direkte en sykdom, men han tenker anderledes enn vanlige mennesker og er endel smartere, de sa det tidligere i serien at de fleste med den "sykdommen" ble somregel gale, kun noen % taklet det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

6735761[/snapback]

er vel ikke direkte en sykdom, men han tenker anderledes enn vanlige mennesker og er endel smartere, de sa det tidligere i serien at de fleste med den "sykdommen" ble somregel gale, kun noen % taklet det.

6735946[/snapback]

Low Latent Inhibition

It is hypothesized that a low level of latent inhibition, or LLI, can either cause insanity or a higher level of creativity [1], which is usually dependent on the subject's intelligence

Lenke til kommentar

En ting jeg synes var litt fattig var at plutselig hadde scofield en plan b, og akkurat nok klær til så mange som de var.

6732194[/snapback]

"Plan B" var vel egentlig hovedplanen? Helt til han fikk fikset fly med Abruzzi, det forklarer vel hvordan han kunne ha planlagt det. Og det med klærene, vist du hadde fulgt med ville du ha hørt forklaringen på det, klærene var ment til Linc og Mike, de skulle vare en stund, men siden de nå var flere fikk de andre bruke skifteklærene.

Lenke til kommentar

Var jo mye prat om ved slutten av forrige sesong at Prison Break ville tape seg mye og at det ikke ville bli like bra fordi Michael ikke lenger hadde noen plan. Det tror jeg vi mer eller mindre har fått motbevist nå, jeg tror absolutt han har planlagt enda mer i detalj. Så smart som han er, og så mye planer han hadde inne i fengselet, så ville det vel vært rart om han ikke hadde tenkt noe på ferden videre etter at de hadde rømt, og mange forskjellige utveier. :thumbup:

Lenke til kommentar
Var jo mye prat om ved slutten av forrige sesong at Prison Break ville tape seg mye og at det ikke ville bli like bra fordi Michael ikke lenger hadde noen plan. Det tror jeg vi mer eller mindre har fått motbevist nå, jeg tror absolutt han har planlagt enda mer i detalj. Så smart som han er, og så mye planer han hadde inne i fengselet, så ville det vel vært rart om han ikke hadde tenkt noe på ferden videre etter at de hadde rømt, og mange forskjellige utveier.  :thumbup:

6736352[/snapback]

han gjorde vertfall en glipp, med å haste hardisken i elva nedenfor leiligheten sin.

Lenke til kommentar
Tattis-damen. Alle som tattoverer tar bilde av det de har gjort, antar jeg. De trenger portefølger, de også. Lurte på dette selv, men kom på det i det du spurte. :wee:

6726550[/snapback]

Men hun fikk jo ikke lov til å beundre sitt eget verk. Straks hun var ferdig tok han på seg jakken og gikk.

"You're telling me you're just gonna walk out of here and I'm never gonna see it again?

- It's a good chance of that, yes"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...