Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra episode!

Det var en ting jeg ikke helt skjønte, var det menningen att vaktene skulle "glømme" å ta meg seg nøklene fra bilen eller var det tilfeldig?

7394382[/snapback]

Det var meningen.

Hvis du følger med så ser du at alle står å snakker i radion ang saken. At de bare venter på at de skal rømme. Det var de folka som var Kellerman sine "inside" folk.

Lenke til kommentar

Bra episode, så den faktisk i dag, ville pine meg litt og sette forvetningene høyere.

Sesongens beste episode hittil? Som vi allerede har spekulert og fundert på, så måtte altså det skje noe hvis serien i det hele tatt skulle fungere ut til 22 episoder. Og det var altså det som skjedde i episode 13.

Nå trenger ikke jeg å nevne hva som har skjedd og hva som var klimaks i denne episoden; de siste 6-7 sidene har jo handlet om hendelsene i episoden.

Stakkars Bellick, dømt skyldig når han egentlig er uskyldig. T-Bag presterer bra nok en gang. :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting, hvorfor følger ikke folk med når de ser på Prison Break?

7394509[/snapback]

Har tenkt nøyaktig det samme. Når jeg ser PB skal jeg ha det helt stille når jeg ser episoden for første ting. Derfor jeg aldri ser den med kompiser, for de prater kontinuerlig og fårke med seg en dritt. =P

Lenke til kommentar

Enig, de små detaljene, som utsagn og/eller handlinger har ofte stor innvirkning på handlingen i PB, derfor gjelder det å følge med :thumbup:

On topic:

Nå blir det spennende å se hva Kellerman, Linc og Michael får til, det er bare så utrooolig lang ventetid....

Endret av egil88
Lenke til kommentar
Stakkars Bellick, dømt skyldig når han egentlig er uskyldig. T-Bag presterer bra nok en gang. :)

7394933[/snapback]

Bellic er jo ikke dømt, han er bare varetektsfengslet. Det som irriterer meg er at han har dønn solid alibi for hvert eneste minutt etter han ble slått ned...og det blir ikke nevnt en gang!

Lenke til kommentar

7394933[/snapback]

Bellic er jo ikke dømt, han er bare varetektsfengslet. Det som irriterer meg er at han har dønn solid alibi for hvert eneste minutt etter han ble slått ned...og det blir ikke nevnt en gang!

7398212[/snapback]

Dønn solid? Han snakket med betjenten, hvorpå han slapp ut av sykehuset og lagde telefon samtalen som gjorde han siktet.

Lenke til kommentar
Hva skjedde  med spoilerbruken??det er noen som følger med på tv3 og de har ikke kommet så langt som dere diskuterer her..vær snill og bruk spoiler.

7398881[/snapback]

Nå er det tidligere sagt av trådstarter at vi følger episodene i USA.

Ergo, se episodene når de kommer i usa, eller drit i å være i denne tråden.

Lenke til kommentar

7398212[/snapback]

Dønn solid? Han snakket med betjenten, hvorpå han slapp ut av sykehuset og lagde telefon samtalen som gjorde han siktet.

7398632[/snapback]

* Han var slått ned, da kunne han ikke ha gjort det. (DOH!)

* Han var innlagt på sykehuset, da kunne han ikke ha gjort det.

* Han ble skrevet ut av sykehuset, la igjen tlf.svarer-beskjed, gikk ut døra og så "kameraten" på båra.

Når skulle han liksom hatt tid til å drepe fyren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...