Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette mener jeg ikke er det samme.. Og lese et manus er noe helt annet.

En bok er ment for og leses, et manus er et hjelpe middel til og lage serien!

7390068[/snapback]

 

Vet godt hva et manus er, er regissør på heltid...

7390070[/snapback]

Kan jeg få ta på deg?

 

Hvis du er det så burde du i alle fall vite forskjellen mellom ei bok og et manus

Lenke til kommentar
Kan jeg få ta på deg?

 

Hvis du er det så burde du i alle fall vite forskjellen mellom ei bok og et manus

7390118[/snapback]

 

Har jeg noen gang uttrykket at jeg ikke vet forskjell mellom en bok og et manus? Replikken min var et svar på det Gandax spørsmål, nemlig "Hvem selger sjela si for og se det svart på hvitt?". En bok er da vitterlig også "svart på hvitt".

Hvis du er jente, blond, har store silikonpupper og silikoninnlegg i leppene, så skal jeg heller vurdere om du kan få lov å ta på meg, etter jeg først har konferert med min kone.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar

Er jo tydelig at T-Bag har dametekke da. Var ikke akkurat vanskelig å få hu postdama på kne, bare så synd for henne at hu så wanted-posteren. Er usikker på hva han vil med mrs. Hollander for da han dro til huset hu bodde i først så hadde han dressa seg opp og tatt med blomster og greier. Så jo ut som en skikkelig kar. Enten er han ute etter skikkelig hevn eller så er det en menneskelig side ved han som gjør at han ikke klare å glemme henne (og da på en god måte). Kim MÅ dø! Han er bare den ekleste og har det styggeste gliset i manns minne. Brrr. Blir spennende å se hvem sjefen hans er. Undrer på hvordan Sara og Michael skal komme i kontakt med hverandre nå. Mye undring.......

Lenke til kommentar

Ut ifra de narrative virkemidler vi ble presentert, er det en skjellig grunn til å tro at Theodore tok hånda fra den uvennlige ekssoldaten på utestedet. Om det var ved hjelp av makt eller list vites ikke, men her er det også en god grunn til å tro at Theodore tok hånda med makt ut ifra det vi veit han er kapabel til å gjøre med basis i handlinger han har foretatt seg i plottet og i storyen tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...