Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg nok en tvist: T-Bag blir en pus og snill som fy. Dette fordi han er så svak for den sluten. Sluten utnytter T-Bags emosjonelle svakhet og lurer ham inn i ei felle, som enten involverer død eller arrestasjon. Eller så bare spiser han henne opp, inkludert kidsa. Han skal vise dem fingertrikset én gang til, bare denne gangen med den morsomme tvisten at han biter av fingrene til slutt isteden.

Lenke til kommentar

Stakkars min fu, hun skulle skiftet navn ;) Men syntes Kellerman virkelig var stor denne gangen, håper bare at PB forfatterene ikke FØKKER ting opp med å gjøre en "Haha-Lurte dere, jeg ville bare ha tak i sara. Nå må dere bruke en ny sesong på å redde sara og avsløre presidenten." twist, da blir jeg forbanna, PB har gjort det FOR mye!

Lenke til kommentar
Ser for meg nok en tvist: T-Bag blir en pus og snill som fy. Dette fordi han er så svak for den sluten. Sluten utnytter T-Bags emosjonelle svakhet og lurer ham inn i ei felle, som enten involverer død eller arrestasjon. Eller så bare spiser han henne opp, inkludert kidsa. Han skal vise dem fingertrikset én gang til, bare denne gangen med den morsomme tvisten at han biter av fingrene til slutt isteden.

7387846[/snapback]

 

Ain't gonna happen. A madmans thought.

Lenke til kommentar

Ahh. :D

 

Jeg satt i min egne lille verden de siste 10 minuttene der. :D

Med en gang jeg så nøklene tenkte jeg at Micheal klarte å skjønne Mahone's hensikter. Allikevel hadde det vært for kjedelig om episoden endte med at de kjørte ut av tunellen osv., så at de løp var helt konge. :D

I det Kellerman skjøt tok det et sekund eller to før hjernen helt klarte å få alt med seg, så jeg satt i sjokk og tenkte "skjøt ikke han litt til høyre for brødrene nå?".

 

Sykt deilig slutt på flere måter. Brødrene lever iallefall i håpet, T-Bag er syk på sin egen, jævlige måte og Sucre overlevde hoppet.

 

Sarah hadde iallefall klippet seg da hu kasta tingene i søppelkassen. Lurer litt på hva som skjer med henne, selvom det egentlig er det minst spennende i PB for tiden. C-Note så vi heller ingenting til nå, men hva han gjør framover når det bare er han og datteren blir spennende å se. Kona sliter vaffal bigtime.

Haywire har vi ikke sett på lenge, men han driver vel å bygger på flåten sin. Blir spennende å se hvordan den ser ut. :p

 

Alt i alt en veldig bra PB-episode hvor de definitivt har hevet nivået fra starten av sesong 2. Var nesten så jeg fikk samme spenningen som i ep21 av ses1. Hvis de klarer en bra vri i de neste episodene kan handlingen framover bli veldig spennende. PB rocks! :D

Lenke til kommentar

De kan melke PB så lenge de vil. Folk kommer nok ikke til å slutte å se på selvom det kommer en Sesong 3.

 

Det spørs hva Fox vil, og er seertallene høye nok, kommer de nok til å pumpe ut episoder helt til serien er ødelagt og seertallene går ned.

 

William Fichtner er konge, håper han ikke dør. Hvis Kellerman ville ha Mahone død, hadde han vært det. Håper ikke de "vekker han fra de døde" og kommer med en røverhistorie om at Kellerman bommet osv :p

Lenke til kommentar
William Fichtner er konge, håper han ikke dør. Hvis Kellerman ville ha Mahone død, hadde han vært det. Håper ikke de "vekker han fra de døde" og kommer med en røverhistorie om at Kellerman bommet osv :p

7389920[/snapback]

 

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ifølge manus til neste episode, er Mahone bare blitt skadet, og blir avhørt av "The Firm" under ganske stort press.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...