Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

La den beskjeden din i en spoiler Cornel, det vil være litt for avslørende syns jeg og vil ødelegge for folk som vil se episoden :)

 

Ellers var episoden som forventet egentlig. Brødreparet var i en litt for kjip klemme og at de fikk den hjelpen var ikke uventet i det hele tatt. Meget god episode!

7374280[/snapback]

Om noen går inn på denne tråden uten å ha sett episoden er det vel dems problem?!

 

Når episodene er sendt bør d jo være lov å diskutere uten å legge i spoiler.

7376319[/snapback]

Uansett, er jo idiotisk av Cornel å legge ut hovedpoenget med episoden en time etter at episoden blir lagt ut.

 

Virker bare som om han skal skryte av at "Åhh, jeg har vært oppe hele natta for å laste den ned, og må si hva som skjer for at folk skal tro jeg har sett den så tidlig"

7379004[/snapback]

 

Eg må da vel få lov til å sjå episoden når eg vil? Kva veit du om kvar eg er i verden, eg kan sitte i USA og sjå den direkte for alt det du veit.

Du burde prøve å holde deg meir on topic. Eg fulgte reglene i første post, episoden var sendt i USA, så eg skjønner ikkje alt dette styret i grunn. Bare fordi noken korttentke luringer sjekker tråden der spolilere kjem på rad og rekke før dei ser episoden kan ikkje eg eller andre lastes for. Vi kan da ikkje beskytte disse luringene i evigheiten, ein gang lærer dei nok.

 

Ontopic:

 

Jaja, så var det over for denne gang. Må vi vente heilt til den 22/29 januar før det forseter. Da har vi plutlsig Prison Break og 24 og sjå på! Det blir jo bra.

 

Lurer på om han fbi fyren daua av kula, eg vil tippe han overlever.

Og kva gjorde Sarah med det speilet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva var det Sarah gjorde foran speilet med barberbladet?

7380194[/snapback]

 

Er ikke noe ekspert, men tipper hun gjorde barberbladet skarpere sånn at hun kunne klippe håret kort. (Vet ikke om noen la merke til det, at hun hadde kort hår

når hun kastet de tingene isøppelbøtta)

Lenke til kommentar

Fy SØREN for en slutt. Hadde makspuls på slutten der, og lurte en stund på om jeg kom til å overleve episoden. For en twist. Selv om jeg så den komme, så var det helt gjennomført genialt. Hadde lenge på følelsen at enten Kellerman eller Mahone kom til å skifte side. Hadde nok en stund helst trodd at det ble Mahone, men i løpet av de par siste episodene har det blitt mer og mer tydelig at Kellerman ikke har annet valg.

Og bra er det, for Michael og Lincoln begynner alvorlig å slippe opp for allierte nå. Derfor håper og tror jeg at Kellerman holder seg på den siden der, og ikke bare bruker dem for å finne Sara.

 

Morsomt med Bellick som fikk en smak av fengselslivet i denne episoden da. Han kommer nok til å få det tøft. :D

 

Og angående han mannen vi så, det første jeg tenkte var at det var Oscar Shales. Han ligna jo veldig. Og det ville vært en ny og spennende vri. Vi har jo fått vite at Mahone drepte Shales, og at han tydeligvis har begravet ham i hagen. Men hva om det ikke var liket hans likevel? Forfalskning av død har jo skjedd før i denne serien. Og siden hele den saken er det som blir brukt som pressmiddel mot Mahone, kanskje alt var plantet og planlagt fra begynnelsen av?

Lenke til kommentar
Morsomt med Bellick som fikk en smak av fengselslivet i denne episoden da. Han kommer nok til å få det tøft.  :D

7382254[/snapback]

Jeg tror ikke vi har sett det siste til Bellick. Han kommer til å ordne seg godt i fengselet tror jeg og han blir ikke der så fryktelig lenge selv om nye fengselsdirektøren skal bruke han for å statuere et eksempel på hvordan fengselet skal drives.
Du er passlig glup i toppetasjen om du går inn i ein tråd med overskrift "Prison Break season 2 _med_ spoilers!" om du ikkje vil vite kva som skjer i serien.

Les foresten reglene i første post.

7380387[/snapback]

Selvsagt skal man se at det står spoiler i emnet på threaden, det er ikke det jeg vil fram til. Det som var saken var at du var den første som svarte i threaden og det du svarte var såpass avslørende for hva som skjedde i episoden og det er ikke sikkert at alle har fått med seg at det har kommet en ny episode og trodde at noen hadde diskutert videre ting som de tro kunne ha skjedd videre i serien.

IMO så er ren høflighet at man setter noe slikt avslørende i en spoiler eller i det minste advarer at det er en potensiell spoiler når man er den første som diskutere den nye episoden som har blitt sendt.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke vi har sett det siste til Bellick. Han klarer nok å få til ett eller annet. Men håper han får slite litt på cella litt først. :p Han er jo uskyldig da, og selv om han trua Geary så ville han nok aldri gjort alvor av det. Bellick er ingen morder.

 

Lurer også på hvordan det går med Mahone. Om han er død eller ikke. Det har dødd så mange denne sesongen, at det ville jo ikke overrasket meg. Men de bør jo ha noen karakterer igjen også, kan ikke drepe alle. Er fortsatt en del episoder igjen. Mahone har jo blitt en favoritt hos mange, så det blir sikkert ikke veldig populært om han forsvinner etter bare 13 episoder. Men på den annen side så har vel det meste av historien hans blitt fortalt, og vi skjønner nå hvorfor han gjør det han gjør. Mahone er en kul karakter, men jeg liker Kellerman enda bedre. Har alltid likt han.

 

Når det gjelder diskusjonen omkring spoilere, så er jeg enig i at når man er av de første til å diskutere den nye episoden her, og når dette skjer bare kort tid etter at episoden har blitt sendt, altså 4-5-tida om morgenen, så syns jeg man kan bruke spoilertags. Gjerne bruke spoilertags noen timer til utpå morgenen en gang.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg må bare kommentere denne spoiler-saken jeg også..

 

Regel er; Er episoden sendt i USA så trenger vi ikke å sette ting i spoiler! Hendelser i promo, altså episoder som IKKE er sendt; går i spoiler.. Enkelt og greit..

 

Om en eller annen er tidligere ute med å se en serie enn andre og ønsker å kommentere det, så får han for Guds skyld gjøre det..

 

 

Man kommenterer at det er folkeskikk og vente til en håndfull andre også har fått muligheten til å få lastet ned og sett serien.. Unødvendig tull!! Det er normalt, sundt bondevett å IKKE gå inn i en SPOILERtråd når man VET at episoden KAN være sett og kommentert av andre... dvs natt til dagen den legges ut..

 

Igjen;

 

Regel er; Er episoden sendt i USA så trenger vi ikke å sette ting i spoiler! Hendelser i promo, altså episoder som IKKE er sendt; går i spoiler.. Enkelt og greit..

 

 

Personlig holder jeg meg unna tråden fra ca midnatt natt til dagen den blir sendt, til jeg har sett den... Burde ikke være noe vanskeligere for andre.. og da beholder vi også en klar og grei regel..

 

:roll:

Lenke til kommentar

Helt enig med Bone! Dere som ikke vil bli spoilet; hold dere langt unna tråden her innen du har sett episoden.

 

--

 

Over til episoden. Er det bare meg eller var episoden alt for utforsigbar? Syns ikke episoden var dårlig, men den var mye dårligere enn jeg hadd trodd på forhånd! Og det at Mahone er død bryr meg aboslutt ingen ting. Syns ikke han var spesielt interessant de siste 2-3.

Lenke til kommentar

Synes ikke den var så forutsigbar, faktisk..

 

Hadde ingen peil på hva som ville skje når Mahone rettet pistoel mot Michael og Linc.. i starten der..

 

Visste heller ikke helt hva som skulle skje i tunnelen.. og det overasket også at Kellerman skiftet side..

 

At Mahone ble drept overrasket også ...faktisk så mye at jeg ikke helt tror han er helt død, ennå.. tror han har en større historie og fortelle fortsatt..

 

Med andre ord; Jeg likte episoden! :)

Lenke til kommentar
Jeg lukta egentlig lunta litt da Kellerman satt på taket der og sa 'bare driv dem til meg, følg etter dem' osv.

7384158[/snapback]

 

Tenkte rett og slett ingenting når jeg så de siste minuttene, satt helt i transe!

 

Men jubla seriøst da Kellerman skjøt Mahone. Helt siden Kellerman drepte ekskona til Lincoln så gjennomført og med total ro har han vært en av favorittene!

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Jeg tenkte også tanken om at Kellerman hadde sin egen plan. Men på slutten rakk jeg egentlig ikke å tenke noen ting. Og når han skjøt, og kamera viste Mahone som falt sammen, så jubla jeg bare helt ubevisst.  :D

7384956[/snapback]

Kunnet skildret situasjonen helt likt!

Ventet i en forferdlig spenning inntil jeg så hvem som ble skytt; da føyk hendene til værs :D

Lenke til kommentar
Tror ikke Mahone er død.. Enda. Vi har sett det så mange ganger før. Abruzzia som mista strupen sin, T-Bag som mista handa si på slutten av sesong 1, Sara Tancredi som så ut som hun druknet på slutten av den episoden. Alle overlevde det, så vi må nok ikke stenge Mahone ut helt enda.

7387102[/snapback]

Ja.. dette er det desverre litt for "mye" av ..

 

2 ganger har Tancredi vært i "ilden" .. T-Bag, Abruzzi, som du nevner..

 

 

Det er nesten så man ikke tror på det lengre.. Eller i hvert fall; er altfor åpen til muligheten, at de ikke lengre vil komme som en overraskelse hvis det skjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...