Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjedde som noen faktisk foreslo her inne, at Kellerman "skiftet side" ..

 

Jeg trodde faktisk aldri på det, og ble litt småoverrasket når det faktisk skjedde (selv om jeg hadde det litt i bakhodet at det kunne skje)..

 

Hvorvidt jeg liker det, eller ikke, er en annen sak.. da jeg egentlig liker at Kellerman er en slemming og bør ydmykes! :) ..men, han ble litt "tøffere", litt ubarbert og litt røffere kledt! Han minnet meg litt om Bruce Willies i Sjakalen! :w00t: hehe..

 

 

Tøff episode! :)

Lenke til kommentar
La den beskjeden din i en spoiler Cornel, det vil være litt for avslørende syns jeg og vil ødelegge for folk som vil se episoden :)

 

Ellers var episoden som forventet egentlig. Brødreparet var i en litt for kjip klemme og at de fikk den hjelpen var ikke uventet i det hele tatt. Meget god episode!

7374280[/snapback]

 

 

Du er passlig glup i toppetasjen om du går inn i ein tråd med overskrift "Prison Break season 2 _med_ spoilers!" om du ikkje vil vite kva som skjer i serien.

Les foresten reglene i første post.

Lenke til kommentar

Likte den vrien på slutten, men han - kellerman- har jo drept partneren sin tidligere, i tillegg var han ute etter å drepe sønnen til burrows, ikke nok med det så drepte han "eksen" til burrows i en av de første episodene.

 

Lurer på hva scofield og burrows gjør, om dem aksepterer hjelpen fordi dem må, eller fordi kellerman rett og slett er en snill mann.

Noe jeg tviler veldig på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...