Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La den beskjeden din i en spoiler Cornel, det vil være litt for avslørende syns jeg og vil ødelegge for folk som vil se episoden :)

 

Ellers var episoden som forventet egentlig. Brødreparet var i en litt for kjip klemme og at de fikk den hjelpen var ikke uventet i det hele tatt. Meget god episode!

7374280[/snapback]

Om noen går inn på denne tråden uten å ha sett episoden er det vel dems problem?!

 

Når episodene er sendt bør d jo være lov å diskutere uten å legge i spoiler.

7376319[/snapback]

Det kalles høfflighet ovenfor andre. Det viser at man tar litt hensyn. Kan være folk som går inn i denne threaden som ønsker info om forrige episoden men så begynner man å lese og da finner man store avslørende ting om den episoden som nettopp er sendt. Hvis de første postene så ser man sånn ca hva som diskuteres og man kan styre unna dette. Derfor ble en så stor avslørende ting langt i en spoiler.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva det er å klage på, tittelen sier "Prison Break season 2 _med_ spoilers!".. Vil man ikke at noe skal spoiles så ligger man unna tråden frem til man har sett siste episode. Jeg klarer det helt fint, selvom jeg var uheldig engang og fikk spoila en 24 episode da jeg gikk inn på tråden før jeg så episoden.. men jeg har bare meg selv å skylde for det. Enkelt og greit!

Lenke til kommentar

Alltid digget Paul, og vil fremdeles gjøre det dersom han turns ut å være slem likevel ...

 

Spennende episode, men scenene med Sara var som regel kjedelige, som tidligere nevnt. Hva i huleste gjorde hun med glassbitene på speilet? Var det pinglemåten å skjære seg selv på? :hmm:

 

Gleder meg til sesong to fortsetter. Den er ikke over som andre her har sagt, serien har bare tatt en pause.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva det er å klage på, tittelen sier "Prison Break season 2 _med_ spoilers!".. Vil man ikke at noe skal spoiles så ligger man unna tråden frem til man har sett siste episode. Jeg klarer det helt fint, selvom jeg var uheldig engang og fikk spoila en 24 episode da jeg gikk inn på tråden før jeg så episoden.. men jeg har bare meg selv å skylde for det. Enkelt og greit!

7377748[/snapback]

Ser meg nødt til å støtte denne her fullt ut. Tråden legitimerer at det spoiles fra episoder som er sendt i USA, da er det ens egen skyld at man leser tråden før man har sett den siste episoden (har gjort dette selv, men klager da ikke, det var jo min egen feil).

Lenke til kommentar

La den beskjeden din i en spoiler Cornel, det vil være litt for avslørende syns jeg og vil ødelegge for folk som vil se episoden :)

 

Ellers var episoden som forventet egentlig. Brødreparet var i en litt for kjip klemme og at de fikk den hjelpen var ikke uventet i det hele tatt. Meget god episode!

7374280[/snapback]

Om noen går inn på denne tråden uten å ha sett episoden er det vel dems problem?!

 

Når episodene er sendt bør d jo være lov å diskutere uten å legge i spoiler.

7376319[/snapback]

Uansett, er jo idiotisk av Cornel å legge ut hovedpoenget med episoden en time etter at episoden blir lagt ut.

 

Virker bare som om han skal skryte av at "Åhh, jeg har vært oppe hele natta for å laste den ned, og må si hva som skjer for at folk skal tro jeg har sett den så tidlig"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...