Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FYTTI HEEEEEL... for en episode! Mistenkte at noe sånt skulle skje, men du verden så stilig det var likevel. Julaften kommer senere enn planlagt i år, nemlig når neste episode kommer.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Edit: Siden episoden er ute så ser jeg liten hensikt i å legge dette i en spoiler-tag, men her kommer altså en spoiler hvis du var lur nok til å rote deg inn her uten og ha sett nyeste episode: Tviler sterkt for at han dør ettersom skuddet treffer han i øvre delen av armen. Hvis skuddet var ment for å drepe så hadde nok en erfaren mann som han truffet bedre :)

 

Edit2: Og der leste jeg innlegget til b-real og la det like greit inn i en spoiler.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

 

 

Når Kellerman ikke klarte å drepe Sara, og the goverment begynnte å jobbe i mot han ble jeg 99% sikker at han kom til å snu side. Men glemte det helt ut mens jeg så denne episoden, så det ble litt overraskende på slutten alikevel. Selv om det bare ble mer og mer åpenlyst når jeg tenker meg om.

 

 

Jævla irriterende med disse seriene som ikke har skikkelige avsluttninger på sesonger. Med serier som The Wire og Babylon 5 får vi hvertfall slappe av, men er fremdeles like interessert i å se neste sesong.

Lenke til kommentar

Om episoden:

 

 

Mener det hadde vært mye mer spennende om de hadde avsluttet under jakten, i steden for når de gjorde. 2 minutt tidligere kutt, og det hadde vært en cliffhanger av dimensjoner.

 

Men bra de ikke gjorde det, fikk jo se en ny Kellermann nå. De fleste hadde vel en mistanke, men ble likevel litt overrasket.

 

Kanskje han bare kommer til å bruke brødrene for å få tak i Sara?

 

Lenke til kommentar
Jævla irriterende med disse seriene som ikke har skikkelige avsluttninger på sesonger. Med serier som The Wire og Babylon 5 får vi hvertfall slappe av, men er fremdeles like interessert i å se neste sesong.

7374287[/snapback]

Dette var ikke en avslutning på en sesong. Resten av sesong 2 fortsetter i slutten av Januar.

Lenke til kommentar
La den beskjeden din i en spoiler Cornel, det vil være litt for avslørende syns jeg og vil ødelegge for folk som vil se episoden :)

 

Ellers var episoden som forventet egentlig. Brødreparet var i en litt for kjip klemme og at de fikk den hjelpen var ikke uventet i det hele tatt. Meget god episode!

7374280[/snapback]

Om noen går inn på denne tråden uten å ha sett episoden er det vel dems problem?!

 

Når episodene er sendt bør d jo være lov å diskutere uten å legge i spoiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...