Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico

7333026[/snapback]

 

Og jeg angrer på at jeg har lest det nå :(

7333332[/snapback]

 

 

åneeei ikke kødd da.. det kan ikke være mulig:(

:eek::eek::eek:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og forresten, kan en moderator få fjerna all spoilingen på siden her. Er jo spoilere sitert i flere poster nedover jo.  :nei:

7334110[/snapback]

 

Da er det fikset. Vil oppfordre alle til å benytte seg av spoilertaggen, den er til for å brukes. Send gjerne inn en rapportering ved feks quote av spoiler.

Lenke til kommentar
- og ikke Mahone.

7333585[/snapback]

De har sikkert planer om å knerte Mahone også, noe han sikkert kommer til å finne ut av.

7333849[/snapback]

De jeg mente var at Mahone ikke hadde noen spesiell grunn til å knærte Presidenten. ;)

7334040[/snapback]

Som jeg sa, fordi han er en av the good guys. Hva tror du Mahone gjør når (rimelig sikker på at han får vite om hele opplegget med the company og greier) han får vite alt? Han dreper da ikke Scofield og Linc da? Går han hjem og legger seg på sofaen og later som ingenting? Nei, jeg tror han kommer til å hjelpe Scofield.

Lenke til kommentar
- og ikke Mahone.

7333585[/snapback]

De har sikkert planer om å knerte Mahone også, noe han sikkert kommer til å finne ut av.

7333849[/snapback]

De jeg mente var at Mahone ikke hadde noen spesiell grunn til å knærte Presidenten. ;)

7334040[/snapback]

Som jeg sa, fordi han er en av the good guys. Hva tror du Mahone gjør når (rimelig sikker på at han får vite om hele opplegget med the company og greier) han får vite alt? Han dreper da ikke Scofield og Linc da? Går han hjem og legger seg på sofaen og later som ingenting? Nei, jeg tror han kommer til å hjelpe Scofield.

7334495[/snapback]

 

Men nå har han ingen andre motiver enn å drepe Scofield, og han har en perfekt sjanse. Tror ikke han vil så tvil i oppdraget sitt rett før han skal henrette hovedmennene i "The Fox River Eight".

Lenke til kommentar

HVOR BLIR DET AV HAYWIRE?

 

Tror neppe han henretter Scofield og Burrows når han kan få  300000/200000 dollar for bare å fange en av dem... :hmm:

7337389[/snapback]

Tror neppe han ville fått de pengene. Den politimannen som fengsler folk med dussør på får neppe pengene rett i lomma. Dessuten tror jeg ikke han/sønnen hans ville leve veldig lenge dersom han tok pengene og stakk av fra alt (selv om dette ikke er noe alternativ siden han ikke får pengene).

 

Goscinny :w00t:

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
HVOR BLIR DET AV HAYWIRE?

 

Tror neppe han henretter Scofield og Burrows når han kan få  300000/200000 dollar for bare å fange en av dem... :hmm:

7337389[/snapback]

Tror neppe han ville fått de pengene. Den politimannen som fengsler folk med dussør på får neppe pengene rett i lomma. Dessuten tror jeg ikke han/sønnen hans ville leve veldig lenge dersom han tok pengene og stakk av fra alt (selv om dette ikke er noe alternativ siden han ikke får pengene).

 

Goscinny :w00t:

7337462[/snapback]

 

Ja, kanskje du har rett...

 

Men håper han skifter side ihvertefall :p

 

Foresten, hva mente du med sønnen hans??

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico

7333026[/snapback]

 

Og jeg angrer på at jeg har lest det nå :(

7333332[/snapback]

 

 

åneeei ikke kødd da.. det kan ikke være mulig:(

:eek::eek::eek:

7334417[/snapback]

 

Seff kan det være mulig... Har du sett bildene?

Lenke til kommentar

Mahoney kommer ikke til å skifte side etter min mening. Tipper The Company vet om at han skjøt han Shales-fyren (eller hva han het) og at de presser han med det. Dersom han skifter side så er hele karrieren verdt filla. Det er Kellerman som går over. Og dette er bare noe jeg TROR og ikke VET, derfor ingen spoiler. (blir jo livredd for å si noe feil her i tilfelle det skulle stemme og jeg ikke har brukt spoilertags) :)

Lenke til kommentar
Mahoney kommer ikke til å skifte side etter min mening. Tipper The Company vet om at han skjøt han Shales-fyren (eller hva han het) og at de presser han med det. Dersom han skifter side så er hele karrieren verdt filla. Det er Kellerman som går over. Og dette er bare noe jeg TROR og ikke VET, derfor ingen spoiler. (blir jo livredd for å si noe feil her i tilfelle det skulle stemme og jeg ikke har brukt spoilertags) :)

7339968[/snapback]

 

Tingen er vel at 'The Company' presser Mahone til å drepe alle som er på rømmen, ellers dreper de ham. Tror Mahone setter livet høyere enn å bli avslørt.

Lenke til kommentar

For en syk, syk episode.

 

Jeg lurer sinnsykt på hva som skjer med brødrene fremover. Med tanke på hva som har skjedd i PB før virker det litt for innlysende at Mahone skyter de med en gang. Kanskje han tar telefonen og ringer Sarah? Presser henne med at han har Micheal i siktet. Dette er kun spekulasjoner, men jeg er syykt nysgjerrig på hva som skjer i neste episode. Sucre's fly blir nok skutt ned, men han klarer forhåpentligvis å overleve på en eller annen mystisk måte. Tviler på at Mahone har prioritert å ringe å fortelle at brødrene ikke er i flyet.

 

Forøvrig er Kellerman ille ute og mtp Mr. Kim så vi får se hva som skjer! Jeg tror scenen med Mahone og brødrene definitivt blir den mest spennende i neste episode; spørs bare hvor syk vending de har klart å lage der. At de bare blir skutt er for enkelt. Tror jeg.

 

:)

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico

7333026[/snapback]

 

Og jeg angrer på at jeg har lest det nå :(

7333332[/snapback]

 

 

åneeei ikke kødd da.. det kan ikke være mulig:(

:eek::eek::eek:

7334417[/snapback]

 

Seff kan det være mulig... Har du sett bildene?

7337837[/snapback]

Nei det der ser ikke bra ut.

 

Men da vil jo begge hovedpersonene dø da? Kan jo ikke komme noe mer uforutsigbart som gjør at han ikke skyter de tvert om, det ville jo bare vært dumt.

7340456[/snapback]

 

 

Ettersom åssen det har vert til nå, så har scofield alltid hatt overtaket på Alex Mahone i "nærkamp" og sånn kommer det alltid til å være tror jeg. Og dermed vinner sikkert scofield der og.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...