Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Tipper Kellerman blir skutt av gjengen til Kim(?) mens han redder Sarah fra ettellerannet. Flyet med Sucre blir skutt ned, men vi får se hva som skjer med Sucre. Franklin(han med familien) prøver å få kona ut av fengselet. Vakta klarer å stikke av fra politiet, og jeg aner ikke hva som skal kunne skje til T-bag:P

 

 

Mine teorier bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg har sett traileren til episode 13, så tipper jeg at sucre hopper ut av flyet med fallskjerm. Mahone samarbeider med Michael og Burrows og prøver å finne Sara. Og Kellerman blir skutt mens han prøver å finne Sara.

 

7332294[/snapback]

Håper ikke du spoila noe for meg nå. Hvis ting som dette blir sterkt antydet i traileren, så burde du sette det i spoilertags.

 

edit: la til quoten din i spoiler

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne hatt en oppsummeringsepisode etter 13. Man får ting i bedre perspektiv etter å ha fått halve sesongen summert opp på 40 min.

Mener å ha lest at det kommer noe slikt før de begynner på igjen på nyåret. Er forøvrig ni episoder som sendes da (uten pause), så altså 22 episoder i sesong 2 også.

Lenke til kommentar
Etter at jeg har sett traileren til episode 13, så tipper jeg at sucre hopper ut av flyet med fallskjerm. Mahone samarbeider med Michael og Burrows og prøver å finne Sara. Og Kellerman blir skutt mens han prøver å finne Sara.

7332294[/snapback]

 

Håper ikke du spoila noe for meg nå. Hvis ting som dette blir sterkt antydet i traileren, så burde du sette det i spoilertags.

7332333[/snapback]

 

Hadde vært tøft med en episode der nøkkelpersoner skiftet lag, for å si det slik. Kellerman er vel den som er mest bannlyst, så... Men vanskelig å si. Både Mahone og Kellerman tror de gjør gode ting - dog begynner jeg å få følelsen av at Mahone mistenker sin oppdragsgiver for å ikke være helt "legit", men han kan jo ikke komme ut av det?

 

edit: la til spoiler i quoten

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico
Lenke til kommentar
Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico

7333026[/snapback]

 

Og jeg angrer på at jeg har lest det nå :(

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg leste om siste episode på Wikipedia:P

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
T-Bag continues his search for Susan. Bellick returns to Fox River Penitentiary as an inmate, while Michael and Lincoln also head for Fox River after being arrested. The F.B.I. locates the plane Sucre is flying in to Mexico

7333026[/snapback]

 

Og jeg angrer på at jeg har lest det nå :(

7333332[/snapback]

 

Du får angre frem til Januar neste år når del 2 av sensong 2 starter igjen.

Lenke til kommentar
Edit: Som jeg har sagt tidligere så tror jeg Mahone er en av the good guys. Det står jeg fortsatt fast ved. Tror han tar til vettet, og hjelper Scofield. Om ikke hjelper, så hvertfall hører på hva han har å si. Til syvende og sist blir nok Mahone med på å felle presidenten og hele opplegget med å frame Linc og alt det der.

Hvorfor skal Mahone hjelpe Scofield? Og hvorfor skal Mahone felle Presidenten, når han han ikke har noe med saken å gjøre? Er det noen som skal felle Presidenten, så er det Sara, Lincoln og Michael som skal gjøre det - og ikke Mahone.

Lenke til kommentar

God episode, meget dramatisk slutt. Alt ser helt håpløst ut.

Håper ikke Sucre blir skutt ned da. De har drept nok gode karakterer nå. Ikke drep han også.

Tror nok enten Mahone eller Kellerman skifter side. Kellerman er jo rimelig ute å kjøre nå da. Han har ikke mange muligheter igjen, så enten blir han nok drept, eller så skifter han side.

 

Og forresten, kan en moderator få fjerna all spoilingen på siden her. Er jo spoilere sitert i flere poster nedover jo. :nei:

 

Neste episode får vi håpe på en skikkelig cliffhanger. Ja, det skal gjøre litt vondt å måtte vente på neste episode. :wee:

Lenke til kommentar
Neste episode får vi håpe på en skikkelig cliffhanger. Ja, det skal gjøre litt vondt å måtte vente på neste episode. :wee:

7334110[/snapback]

 

Gruer meg allerede :cry:

 

Men lurer fælt på hva som skjer med Sucre. Håper at når Kellerman så Michael og Lincoln så ringte han og sa at dem ikke var på flyet slik at jageren dro tilbake til basen og Sucre klarer seg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...