Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Mulig jeg overså noe, men hvordan fikk de tak i bilder av tatoveringene?

6726429[/snapback]

De tar vel kanskje bilder av fanger når de kommer inn i fengselet .. "spesielle kjennetegn", osv..

Også fikk de kanskje bedre bilder av hu "tattis-dama" .. for jeg MENER å huske at hun ble så fascinert av tatoveringen (hun lagde) at hun ville ta bilde av det.. eller noe.. mulig jeg husker feil men .. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg overså noe, men hvordan fikk de tak i bilder av tatoveringene?

6726429[/snapback]

Tattis-damen. Alle som tattoverer tar bilde av det de har gjort, antar jeg. De trenger portefølger, de også. Lurte på dette selv, men kom på det i det du spurte. :wee:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Spennende episode, det skjedde nok. FBI-mannen gjennomskuet Scofields plan ganske raskt, det ser ut til at Scofield kan få en utfordring med han.

Lurer på hva det var i de pillene han tok?

Også blir det ekstremt spennende å se hva som skjer når resten av gjengen finner ut at Scofield og Burrows skal ha sin egen bil.

Lenke til kommentar

Veldig fin start på sesongen. Endel småting som irriterte (litt for enkelt for flyktningene i begynnelsen av episoden, direkte tåpelig av Veronica å ringe politiet, skuffendes at John Billingsley er blitt byttet ut (spilte brorern til presidenten i sesong 1) og hvor har de fått så detaljerte bilder av tatoveringene fra?). Men det blir småpirk, ikke noe som trekker nevneverdig ned.

Flott at Scofield har fått en ny verdig motstander på utsiden, bra at de overasker med å drepe Veronica (selv om det egentlig sa seg selv at det ville skje når hun var så latterlig dum at hun ringte sheriffen...) og jevnt over et bra tempo. Merker at Peter Stormare også i år er listet opp som "guest star" og ikke fast, håper han er med lenge.

Dette begynte bra og jeg håper det fortsetter i samme spor.

Lenke til kommentar
Så Scofield at FBI mannen tok de pillene? Kanskje ikke av noe stor betydning, men er jo mulig at Michael finner en måte å utnytte den situasjonen på?

6728529[/snapback]

Har faktisk tenkt akkurat det samme. Mahone trenger kanskje å ta noen form for stresspiller.

Lenke til kommentar
en ting eg har tenkt på no. no som folkene har rømt fra fengselet, og fengselsvaktene etter, hvordan er sikkerheten på fox river no?

og han psycho fyren. hvor blei det av han?

6729282[/snapback]

Vi har jo heller ikke sett noe til han som gjemte seg i hestehengern.

Lenke til kommentar
en ting eg har tenkt på no. no som folkene har rømt fra fengselet, og fengselsvaktene etter, hvordan er sikkerheten på fox river no?

6729282[/snapback]

6729292[/snapback]

var vel han unge gutten det?

Lenke til kommentar

6729282[/snapback]

Lockdown krever ikke så mye sikkerhet. Alle blir låst inne, noen få vakter blir igjen og resten løper etter.

Lenke til kommentar

6729282[/snapback]

6729292[/snapback]

var vel han unge gutten det?

6729304[/snapback]

Jepp.

Han kom seg jo unna, gjorde han ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...