Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Hei folkens, kunne dere hjulpet meg å finne ut om jeg har sett episode 11? For jeg er ikke sikker på om jeg faktisk så den forige uke. Tror den siste episoden jeg så av Prison Break var den hvor Sucre kom å reddet Michael når han var i trøbbel inni det teltet med de 3 utenlandske som skulle skaffe han fly.

 

Var dette episode 10 eller 11?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episode 12 var rimlig bra milkshake må jeg si :D Blir spennans og se om Alexander "Psycotic Maniac Killer" Mahone vil henrette brødrene eller ikke. Han trenger jo forsovet bare å henrette Michael Scofield i og med at Lincoln Burrows er "set to execution".

 

Irriterte meg litt over det at han drugdealen sladra på hvor flyet var da og at Brødrana ikke kom seg på det :(

 

Men men er jo fortsatt en episode igjen før stor pause.

Da for vi se hvor stor cliffhangern vil være.

 

Er det noen som har trailer for neste episode btw?

Lenke til kommentar

Bra episode! Hadde ikke regna med noe annet enn at faren døde egentlig.. Kellerman har litt problemer nå ja, men vedder på at han finner noen smarte løsninger. Ganske overrasket over at han greide å virke helt normal med det brannsåret han fikk også. :p Håper ikke Sucre blir skutt ned da. :hmm: Bra episode som sagt!

 

Edit: Som jeg har sagt tidligere så tror jeg Mahone er en av the good guys. Det står jeg fortsatt fast ved. Tror han tar til vettet, og hjelper Scofield. Om ikke hjelper, så hvertfall hører på hva han har å si. Til syvende og sist blir nok Mahone med på å felle presidenten og hele opplegget med å frame Linc og alt det der.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
God episode, men hvor har de gjort av han hendikapfyren (Holland, its beatuiful:D) På en måte hadde det vert vanvittig kult hvis alle ble tatt unntatt han, og at man i siste scene får se han i en stor tulipaneng med noen vindmøller i bakgrunnen!

7330216[/snapback]

Som noen sa her en gang så tar det litt tid å bygge en flåte.. Tror neppe han kommer seg til Nederland da.. ^^

Lenke til kommentar

Er nok sesong 2 etter jul også. Pleier å være 20 - 25 episoder i en sesong, og vi er bare på nr. 13 neste uke.

 

Men sesong har lite å si. Det er en pause, og derfor blir det nok en skikkelig cliffhanger (spesielt mtp at PB egentlig skulle ha pause til mars).

 

Blæh, cun var raskest :(

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

En av de beste episodene til nå imo. Hadde ikke trodd at de skulle la faren gå allerede nå. Tipper de holder på Kellerman en stund til. Teori/sannsynlig spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hva om han joiner Michael og gjengen evt. redder de fra politiet?

 

Edit: Beklager til de som leste som ikke ville se det.

Endret av oifind
Lenke til kommentar

 

Irriterte meg litt over det at han drugdealen sladra på hvor flyet var da og at Brødrana ikke kom seg på det :(

 

 

 

 

Øh? Ikke kom seg på flyet? De ville ikke på flyet, de ville bli igjen for å fikse opp i greiene med Sarah og nøkkelen og the company og alt det der. Hvertfall slik jeg forstod det. De kunne jo bare sette seg inn i flyet vist de ville det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...