Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.urbandictionary.com/define.php?...eveland+steamer

 

The sexual act of shitting on ones chest, during or after intercourse.

7289043[/snapback]

Forumbrukernes massive kunnskap om det mest hinsidige slutter aldri å forbause meg. Vel, Garys seksuelle preferanser var iallefall et godt bilde på hans perverterte og avstumpa natur. Bellick hadde sikkert også gått for en Cleveland om han hadde fått sjansen.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
http://www.urbandictionary.com/define.php?...eveland+steamer

 

The sexual act of shitting on ones chest, during or after intercourse.

7289043[/snapback]

Forumbrukernes massive kunnskap om det mest hinsidige slutter aldri å forbause meg. Vel, Garys seksuelle preferanser var iallefall et godt bilde på hans perverterte og avstumpa natur. Bellick hadde sikkert også gått for en Cleveland om han hadde fått sjansen.

7289241[/snapback]

Haha, brukte bare google :blush:

Hvorfor han trengte et glassbord skjønte jeg ikke...

Lenke til kommentar

Flott episode bortsett fra en ting. Hele greia med T-bag er nesten bare teit nå.

 

En politimann med to fungerende hender, lar seg overmanne av en spinkel sexforbryter med en hand + et massivt blodtap. For ikke å snakke om hva det må ha kostet han fysisk å komme seg til det hotellet.

 

Bellick slår han ned som ingenting, men når T-bag står i døren så blir han like harmløs som en kattunge.

 

Det hele er bare blitt altfor søkt.

 

 

Det store spørsmålet i neste episode blir vel om Tancredi dør, jeg tror ikke det. Egentlig er det vel to, vår kjære agent er jo på vei til et potensielt blodbad. 1 av de 4 stryker vel nesten garantert med. Om jeg skal gjette, så setter jeg mine penger på faren.

Lenke til kommentar
http://www.urbandictionary.com/define.php?...eveland+steamer

 

The sexual act of shitting on ones chest, during or after intercourse.

7289043[/snapback]

Forumbrukernes massive kunnskap om det mest hinsidige slutter aldri å forbause meg. Vel, Garys seksuelle preferanser var iallefall et godt bilde på hans perverterte og avstumpa natur. Bellick hadde sikkert også gått for en Cleveland om han hadde fått sjansen.

7289241[/snapback]

Haha, brukte bare google :blush:

Hvorfor han trengte et glassbord skjønte jeg ikke...

7291624[/snapback]

Angående glassbordet sjekket jeg litt rundt i den Urban Dictionary linken du ga og fant dette:

 

"glass bottom boat"

 

 

A sexual act in which the customer lays under a glass coffeetable and looks up through it, while their partner defecates on the top.

 

For mer, se her

 

Gary og T-Bag kunne nok hatt mye å snakke om, eller hva?

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Tipper det har noe å gjøre med det han sa når han skriftet "when I was a boy I watched a man bleed to death" elns. Det ble vel sagt at Michael og faren så hverandre når Mike var 10. Så det var vel noe som skjedde der som gjorde at Michael ikke liker faren noe videre.

7288328[/snapback]

Tror heller det er episoden når Michael sniker rundt på det bilopphuggeriet. Møter han ikke faren sin der?

Lenke til kommentar
Det store spørsmålet i neste episode blir vel om Tancredi dør, jeg tror ikke det. Egentlig er det vel to, vår kjære agent er jo på vei til et potensielt blodbad. 1 av de 4 stryker vel nesten garantert med. Om jeg skal gjette, så setter jeg mine penger på faren.

7294803[/snapback]

Jeg lever i troa på at Mahone egentlig er en good guy jeg. Selv om han virker aldri så besatt av saken har vi jo sett han tvile i enkelte situasjoner.

Lenke til kommentar
Tipper det har noe å gjøre med det han sa når han skriftet "when I was a boy I watched a man bleed to death" elns. Det ble vel sagt at Michael og faren så hverandre når Mike var 10. Så det var vel noe som skjedde der som gjorde at Michael ikke liker faren noe videre.

7288328[/snapback]

Tror heller det er episoden når Michael sniker rundt på det bilopphuggeriet. Møter han ikke faren sin der?

7295949[/snapback]

 

Det var vel Lincoln :hmm:

Lenke til kommentar

Oioi! Nå blir det virkelig liv i leier'n.

 

Tok meg selv i å le rått da T-Bag står i døra og sier kaldt og rolig til damene: "Leave!" Syntes det er litt ironisk at karakteren jeg hata intenst i starten av og gjennom stort sett hele sesong 1 har blitt min favoritt iløpet av sesong 2.

 

Jeg føler ikke for å lage meg noen teorier, men jeg tviler på at Sarah dør egentlig. Ho er litt for sentral til det syntes jeg, men på den annen side så (WARNING: LOST-REFERANSE MED SPOILER)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
døde jo Mr.Eko i LOST nå nylig så alt kan igrunn skje i sånne serier.
Lenke til kommentar
T-Bag står i døra og sier kaldt og rolig til damene: "Leave!"

Angående det. Fant det litt merkelig at han entret døra, med manglende våpen og ikke minst redusert pga. manglende hånd. Heh, men han fortjener en viss "ghost-effekt" over den viljen der, så kanskje ikke så rart at vokteren ble målløs ;)

Lenke til kommentar

Wonderful news folkens!!

"FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24."

 

Altså, oppholdet som opprinnelig skulle vare fra 27. november og til mars har blitt kortet ned og ny episode kommer allerede 22. januar. For en vidunderlig bursdagspresang jeg får! :w00t: Hurra for meg og PB.

Lenke til kommentar
Wonderful news folkens!!

"FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24."

 

Altså, oppholdet som opprinnelig skulle vare fra 27. november og til mars har blitt kortet ned og ny episode kommer allerede 22. januar. For en vidunderlig bursdagspresang jeg får!  :w00t:  Hurra for meg og PB.

7300291[/snapback]

 

Gratulerer med dagen og plutselig steg humøret betraktelig :D

Lenke til kommentar

Virker som om Michael begynner å bli skikkelig sliten nå. Kanskje ikke så rart i og med at alt han har planlagt ser ut til å gå til he..., og folk rundt ham dør som fluer. Tror han ble veldig skuffet over seg selv da han dytta/slo ned han gamle mannen i butikken. Tviler nå sterkt på at Sara dør, da er jo hele greia med nøkkelen hu tok fra faren meningsløs. Dessuten må jo hu og Michael treffes igjen. Kom jo ikke noe ut av det forrige treffet. Jeg undrer bare på hvordan de skal komme i kontakt med hverandre nå. Det er sykt at man skal bli så spent og opphengt i en tv-serie, men all ære til de som lager serien. Hva skal man se på etter at PB er slutt? Blir jo vanskelig å toppe dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...